Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czyżby uszczelka pod głowicą??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:00, 14 Lut 2015    Temat postu:

Panowie, nie jest dobrze. Nie wiem ile jeździłem z niesprawną pompą wody. Tzn. ciekła od dawna, ale kilka dni temu zauważyłem, że zaczęła hałasować.

Po wymianie pompy nie szło odpowietrzyć układu. Udało się tylko mniej więcej. Pozostał taki problem:
Silnik się nagrzewa, przewody robią się bardzo twarde, w zbiorniczku wyrównawczym nawet na wolnych obrotach widać pojawiające się pęcherzyki powietrza i to jeden z drugim.

To pewniak, że uszczelka pod głowicą?

Niech mnie ktoś zastrzeli. Auto kupione do pracy, a zamiast zarabiać na siebie to tylko od początku roku pochłonęło już mniej więcej 1700 złotych. A mamy dopiero połowę lutego! I jeszcze skrzynia czeka na remont, nie wiem co robić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:01, 14 Lut 2015    Temat postu:

Pozbywać się taj padliny jak najszybciej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:32, 14 Lut 2015    Temat postu:

I nawet jakbym dostał za niego 4000 zł to co ja kupię za te pieniądze? Tym bardziej, że potrzebuję duży samochód.
A złość potęguje fakt, że wszyscy pisali, że 3.0 problem głowic zazwyczaj omija. W końcu silnik cały żeliwny. A tu taka niespodzianka Sad Mam jeszcze nadzieję, że to uszczelkę wypaliło, a nie jakieś pęknięcie.

Teraz dwa pytania na początek:
Czy w 3.0 trzeba wyciągać silnik żeby dojść do tylnej głowicy? Wiem, że 3.8 nie trzeba, ale o 3.0 nikt się nie wypowiadał.

Drugie pytanie. Taki kpl. uszczelek jest coś wart?
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo cena bardzo przyzwoita.

I ktoś pisał, że przy UPG obowiązkowo wymieniać olej i płyn chłodzący. Prawda to? Bo wtedy dojdzie u mnie uszczelka miski olejowej, a do 3.0 kosztuje 120 zeta, przecież to jest szaleństwo.

Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 18:46, 14 Lut 2015    Temat postu:

Dużo ubywało ci płynu, jak ci ciekła pompa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:26, 14 Lut 2015    Temat postu:

Ciężko określić, bo nie wiem kiedy dokładnie zaczęła cieknąć. Powiem tak, przez 10 tys. km dolałem ze 2,5 litra płynu, ale część z tego poszła na odpowietrzenie, bo zaraz po zakupie zmieniłem płyn.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:51, 16 Lut 2015    Temat postu:

Byłem u dobrego fachowca od amerykanów z Gdyni. Za całość 1400 zeta, ale w sumie chyba trzeba będzie doliczyć jeszcze uszczelniacze zaworowe, głupio byłoby ich nie ruszyć.

W każdym razie cena chyba niezła, z tego co widziałem w którymś temacie na forum.

A Windstar na razie jeździ. Ino szarpie i gaśnie, ale jeździ Razz


Ostatnio zmieniony przez Phil dnia Pon 19:52, 16 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin