Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie chodzi na jeden cylinder
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:42, 03 Sty 2015    Temat postu: Nie chodzi na jeden cylinder

Witam.

Drugi tydzień mi Windstar strajkuje.
Wyraźnie kuleje, jakby nie palił na jeden cylinder. Wymienione kable zapłonowe i świeczki - swoją drogą dostęp do tylnych pozostawiam bez komentarza, przy wkręcaniu pękły dwie świeczki i udało się dopiero od dołu, z kanału.
Cewka podmieniona, dalej to samo. Na wszystkich świeczkach jest iskra.

Na komputerze pojawia się tylko "misfire detected" na piątym cylindrze.
Natomiast gaz (KME sekwencja) przestał chodzić odkąd zaczął źle chodzić, więc podłączyłem kabel diagnostyczny i znalazłem błąd "brak sygnału z wtryskiwacza" na właśnie piątym cylindrze.
Na 2-pin wtyczkę na wtrysku napięcie dochodzi - na jeden pin 12V, na drugi 6V. Po odpięciu tej wtyczki żadnej zmiany w pracy silnika.

Możliwe, że wtrysk się zawiesił w pozycji zamkniętej i nie chodzi?
Wyciągał ktoś wtryski w 3.0? Dam radę to zrobić zwykłymi narzędziami?
Nie wiem co robić dalej, chyba będę szukał takiego wtrysku żeby podmienić.

Chętnie wysłucham jakiś wskazówek, bo już mi ręce opadają z tą padliną Razz


Ostatnio zmieniony przez Phil dnia Sob 16:49, 03 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 18:53, 03 Sty 2015    Temat postu:

Może na razie nic nie wykręcaj, tylko sprobuj przegonic samochód na benzynie, ale dolnej plynu do czyszczenia wtryskow.
Przeleć się ze 100 km.
Ja tez jezdze na gazie, ale dolewam tego dodatku i czasem przegonie samochód na benzynie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:27, 03 Sty 2015    Temat postu:

Akurat płyn do czyszczenia wtrysków mam wlany w bak i się nawet zastanawiałem, czy to nie jego wina, że np. coś wyczyścił i syf poszedł na wtryski, ale wcześniej wlewałem i też w poprzednich samochodach i nic się nie działo.
No i na benzynie zrobiłem ze 100km, bo gaz i tak nie chce chodzić, a nie miałem wyjścia musiałem jechać. Więcej jeździć tak nie chcę, bo boję się, że motor dostaje w kość. I nic nie pomogło, także bez wyjęcia chyba się nie obejdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 19:39, 03 Sty 2015    Temat postu:

A podlaczone masz dobrze przewody do cewki? Nie są zamienione?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:48, 03 Sty 2015    Temat postu:

Jakby mnie ktoś w środku nocy obudził i kazał naszkicować układ kabli w Windstarze, to zrobiłbym to w 10 sekund Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:23, 05 Sty 2015    Temat postu:

Odkręciłem listwę i wyjąłem wtryskiwacze i na piątym wtrysku ta plastikowa końcówka rozpadła mi się w palcach, więc coś było z nim nie tak.

I teraz tak: w 3.0 mam wtryskiwacze Denso F47E-A2E. Czy F65E-A4A albo F1ZE-B4C z 3.8 można może stosować zamiennie? Razz
Bo w okolicach dostępność do 3.0 jest słaba, a chciałbym w środę odpalić wreszcie padakę Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:11, 14 Sty 2015    Temat postu:

Ale cisza tu na forum. Wygląda na to, że większość Windstarów w kraju już wygniła Razz

Ale i tak napiszę. Wtryskiwacze są gicior. Z komputera nie wychodzi sygnał na piąty wtryskiwacz.
Prawdopodobnie zawiniła wilgoć. Przednia szyba podciekała, ja ją wprawdzie doszczelniłem, ale i tak ciekła na prawej strony. Zgadza się, z prawej strony czyli prosto na komputer.

Szybę sobie wytnę i wkleję ponownie, ale gorzej z komputerem. Z moim numerem nie ma nigdzie. Udało mi się wypożyczyć z innego 3.0, ale numery się nie zgadzały i nie odpalił. Nie podawał nawet iskry.
Swój wysłałem do jakiś speców spod Poznania czy coś takiego, ale nie byli w stanie go naprawić. Zaproponowali ściągnięcie skądś tam i z programowaniem jedyne 800 złotych :/

Także jakby ktoś pytał, to fascynacja amerykańską motoryzacją mi już przeszła...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:09, 14 Sty 2015    Temat postu:

Szybko Co przeszło . A immobilizer nie blokowal komputera? Gdybyś miał instalacje gazowa 1 lub2 generacji byś jechał bez problemu mimo braku sterowania wtryskiwaczem

Ostatnio zmieniony przez wiesiu dnia Śro 21:12, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:01, 14 Sty 2015    Temat postu:

Myślę, że mi wróci jak tylko go odpalę i zacznę jeździć Wink
Z tym gazem to mam świadomość od samego początku. Ale z drugiej strony jak już sterownik dostał wody, to pewnie z czasem zacząłby głupieć coraz bardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Czw 9:22, 15 Sty 2015    Temat postu:

Ale i tak napiszę. Wtryskiwacze są gicior. Z komputera nie wychodzi sygnał na piąty wtryskiwacz.
Prawdopodobnie zawiniła wilgoć. Przednia szyba podciekała, ja ją wprawdzie doszczelniłem, ale i tak ciekła na prawej strony. Zgadza się, z prawej strony czyli prosto na komputer.

Mógłbyś zrobić zdjęcie i pokazać, w którym dokładnie miejscuy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin