Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czyżby uszczelka pod głowicą??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danger
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:18, 15 Lut 2011    Temat postu:

ja obstawiam nieszczelną chłodnicę nagrzewnicy bo skoro nie ma żadnych z w/w objawów to może być tylko nagrzewnica sprawdź wykładzinę podłogową pod deską pod pedałami i od strony pasażera czy nie jest mokra jeżeli masz gaz to sprawdź trójniki na wężach jak są plastikowe mogą być pęknięte. objawem uszkodzonej nagrzewnicy jest parowanie szyb po rozruchu na ciepło w tych temperaturach łatwo sprawdzić włączając nawiew na szybę czołową bedzie parować poza tym czuć w samochodzie zapach płynu chłodzącego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:19, 15 Lut 2011    Temat postu:

Napisz czy zapowietrza ci się bo jest wyciek i nie było płynu w zbiorniczku,czy płyn był w zbiorniczku a mimo to układ się zapowietrza.Im więcej danych tym większe prawdopodobieństwo trafnej diagnozy.U mnie winna była pompa wody przez mały otwór w obudowie sączył się płyn, który kapał w czasie jazdy na koło pasowe i był rozrzucony przez nie tak że nie było śladu.Na postoju nic się nie działo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danger
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:30, 15 Lut 2011    Temat postu:

a propos wypluwania płynu to wini na ciśnieniowy układ chłodzenia i przy odkręceniu korka zawsze wywali płyn ale jeżeli po uruchomieniu silnika na zimno bez korka i rozgrzaniu auta do pełnej temperatury będą pojawiać się bąble powietrza w zbiorniczku to na bank uszczelka najlepiej widać to porzegazowaniu najpierw zaciągnie płyn a potem wraz z powrotem płynu pojawią się pęcherze powietrza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berttone
Nowy


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:15, 17 Lut 2013    Temat postu:

Chciałem po dwóch latach odświeżyć temat. Zapowietrzanie układu dopadło również mojego Winniego. Ale po kolei - miesiąc temu wymieniany był silnik. Szybko zaczęły się problemy z LPG, falowanie obrotów na gazie, gaśnięcie, a potem zalewanie świec benzyną i przymusowy postój do rana. Zamarzał parownik. Były ubytki płynu - mechanik dolał około 1 litra. Po paru dniach wykluczyliśmy wyciekanie płynu, jest cały czas tyle samo, ale układ się dalej zapowietrza, mniej więcej co dwa dni. Wygląda to tak, że rano odpalam auto i zaraz włączają się wentylatory chłodnicy. Luzuję lekko opaskę na wężu przy parowniku, słychać syczenie powietrza, powietrze schodzi i dalej można normalnie odpalić auto i jeździć bez najmniejszych problemów, bo silnik pracuje idealnie. Niestety, spokój jest tylko dwa dni i znów muszę odpowietrzać przy parowniku.
Nawiązując do wypowiedzi kolegów dodam, że płynu nie czuć, nie ma pęcherzy powietrza, ze zbiorniczka wyrównawczego nie czuć spalin ani paliwa, silnik pracuje równo, mocy nie ubywa, ogrzewanie wnętrza równomierne, choć mam wrażenie, że na postoju odrobinkę cieplej, podczas jazdy ciut chłodniej, nie wiem, bo mam już z tego wszystkiego przewidzenia i przesłyszenia... Dziś cały dzień jeździłem Winnim i było bosko!
Oczywiście najłatwiej postawić diagnozę - uszczelki do wymiany, ściągamy głowice! Czy aby na pewno? A co będzie, jeśłi wydam 2000 zł i okaże się, że nadal jest problem z zapowietrzaniem? Mechanik mówi - jeździć, zobaczymy. Ale jak długo tak można? Jak z tego wybrnąć?


Ostatnio zmieniony przez Berttone dnia Nie 1:22, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jwara99
Nowy


Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczyca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:15, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Panowie czy to częsta usterka w tych silnikach? Jestem na etapie kupna i ten problem mnie ciekawi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Śro 9:33, 03 Wrz 2014    Temat postu:

U mnie ni takiego na razie nie wystąpiło. odpukać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1088
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:27, 04 Wrz 2014    Temat postu:

U mnie też spokój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arniak
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:17, 08 Wrz 2014    Temat postu:

2 latka ganiam i też wszystko ok Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebec
Nowy


Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:42, 03 Sty 2015    Temat postu:

Witam.W moim Windstarze (95r.,3,8l) prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą.Ciśnienie w układzie chłodzenia jest bardzo wysokie,węże bardzo twarde a w zbiorniczku wyrównawczym podnosi się płyn a potem przelewa.Drugie z rury wydechowej wydobywa się więcej pary niż spalin,dodatkowo czuć w spalinach płyn chłodzący.
Jestem w trakcie rozbierania silnika,czy jest jakiś prosty sposób bez demontażu wszystkich głowic,pod którą głowicą jest uszkodzona uszczelka?
Świece zapłonowe wykręciłem,ale niewiele po nich mogę się dowiedzieć,który cylinder dmucha w ukł.chłodzenia.
Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlus17
Nowy


Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŚWINOUJŚCIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:52, 09 Sty 2015    Temat postu:

Wg mnie jak juz kolego bedziesz robił to rób obie głowice. narobisz sie przy jednej a za tydzien np padnie ci druga i znow kupa rozbierania, zalewania płynami itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin