Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont skrzyni
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurkin
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:19, 29 Cze 2010    Temat postu:

No nareszcie robota ruszyła, w związku z tym mam pytanie, pewnie nie ostatnie Smile jak wyjąć półosie? w manualnej samie wyskakują a tu chyba jest jakiś haczyk co ich trzyma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
Kierowca


Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CHORZÓW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:36, 29 Cze 2010    Temat postu:

Półosie są wsadzone w skrzynie na wieloklinie. prawa ma zewnętrzny a lewa wewnętrzny wieloklin a co do wyjęcia są zabezpieczone na końcu pierścieniem i wystarczy ją wybić ściągaczem pierścionek sprężysty sie ściśnie i puści. Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurkin
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:47, 30 Cze 2010    Temat postu:

Proszę jeszcze powiedzcie jak ją wyjąć i niczego nie zepsuć, rozumiem że wózek trzeba opuścić, ale czy cały? czy można go przechylić na jedną stronę, a może całkiem zdjąć? boję się o rurki od klimy, wspomagania, paliwa i t.d.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurkin
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:54, 01 Lip 2010    Temat postu:

jurkin napisał:
Proszę jeszcze powiedzcie jak ją wyjąć i niczego nie zepsuć, rozumiem że wózek trzeba opuścić, ale czy cały? czy można go przechylić na jedną stronę, a może całkiem zdjąć? boję się o rurki od klimy, wspomagania, paliwa i t.d.


to ja odpowiem Very Happy wózek trzeba zdjąć, rurkom nic nie jest, silnik ładnie przechylił na stronę skrzyni i jest oki. oczywiście silnik podwieszony Very Happy


Ostatnio zmieniony przez jurkin dnia Czw 22:55, 01 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurkin
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:08, 01 Lip 2010    Temat postu:

Mam bardzo pilne pytanie, czy konwerter zostaje na kole zamachowym? jest jakby do niego przykręcony, czy wychodzi razem ze skrzynią?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Speedo
Kierowca


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:23, 01 Lip 2010    Temat postu:

wychodzi razem ze skrzynia - KONIECZNIE

jak zauwazyles jest przykrecony do zamachu, wykreca sie go zwykle przez dziure po wyjetym rozruszniku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurkin
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:39, 09 Lip 2010    Temat postu:

Witam ponownie, robota idzie ku końcowi (robię wieczorami po pracy więc to trochę trwa) ile oleju wchodzi do kompletnie suchej skrzyni? konwerter też jest suchy, po regeneracji, czy nie trzeba go jakoś zalać? czy normalnie zalać do skrzyni przez miarkę i po odpaleniu pompa zassie i samo wszędzie się wypełni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Speedo
Kierowca


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:36, 09 Lip 2010    Temat postu:

samo wszystko sie wypelni, oleju pewnie z 10l do suchej, o przepraszam w instrukcji napisali ze 11,6 Smile

Ostatnio zmieniony przez Speedo dnia Pią 9:38, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:50, 11 Lip 2010    Temat postu:

Tak jak napisane w instrukcji 11,6 (około) mi tyle weszło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurkin
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:51, 16 Lip 2010    Temat postu:

Witam po przerwie. Udało mi się ją poskładać, i nawet części nie zostało Very Happy jednak jest jedno ale, ale o nim potem. Skrzynia chodzi jak marzenie, przy przełączaniu biegów żadnych szarpnięć, aż dziwnie bo człowiek się przyzwyczaił że zaraz szarpnie a tu nic, tylko strzałka obrotomierza spadła Smile A było tak, pakiet tarczek "intermediate"(tak w schemacie pisze) był spalony całkiem, niektóre tarczki zdarte do blachy, a przekładki biedne aż powyginali się, w pakiecie "forward" był pęknięty pierścień sprężynujący i niektóre tarczki zdarte do blachy, w sterowniku brakowało jednej kulki, prawie jestem pewien że trzy tłoczki w sterowniku były złe założone, uszczelka między płytka, ta z pampa a blachą, w jednym miejscu normalnie się wysypała, zresztą oczyszczenie części z tych uszczelek zajęło mi cały wieczór, takie były sztywne, pod kopułkami serw i w akumulatorach był taki syf ze łyżką można było wybierać, w sterowniku zresztą też.
Koszta; komplet tarcz ślizgów i uszczelek z filtrem + cztery przekładki + jeden pierścień sprężynowy + 12 litrów oleju + regeneracja konwertera = 1732zł. to co mi krzyknęli w warsztacie to pikuś Laughing wszystko kupowałem w "midparts" moja rada, na większe zakupy warto pofatygować się do nich osobiście, będzie dużo taniej niż zamawiać przez internet, potem parę części zamawiałem telefonicznie bez żadnych problemów, no i jeszcze nikt mi nie dostarczył tak szybko zamuwiony towar jak oni, z zakupuw w tej firmie jestem więcej niż zadowolony.
No i teraz to cholerne ALE, po przejechaniu gdzieś tak ze 20 km ten piękny, nowiutki, czerwoniutki olej został na asfalcie Sad podejrzewam uszczelka pod miską, po przeczytaniu któregoś tematu wiem że jestem MATOL bo przesmarowałem korkową uszczelkę olejkem, żeby lepiej dolegała Brick wall mimo wszystko mam pytanko, czy ten olej mogło wywalić przez zimering konwertera? tak się wkurzyłem że dokładnie nie oglądałem, zresztą co tam zobaczę jak wszystko uwalone w olej po tylny zderzak.
No i chce bardzo podziękować za wszystkie podpowiedzi, DZIĘKI! Very Happy


Ostatnio zmieniony przez jurkin dnia Pią 1:20, 16 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin