Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwne zachowanie układu chłodzenia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:58, 06 Sty 2016    Temat postu:

A jakiej firmy termostat mógłbyś polecić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
techniks-2
Kierowca


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hamburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:40, 06 Sty 2016    Temat postu:

ja kupilem taki :
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodzio
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:13, 08 Sty 2016    Temat postu:

Wita jeśli mogę się wtrącić to chyba nie termostat bo przy wadliwym są inne objawy ja postawiłbym na nieszczelny układ chłodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiusz
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:06, 08 Sty 2016    Temat postu:

Wczoraj wieczorem wymieniłem ponownie termostat na nowy firmy Stant. Po wymianie nawet nie odpowietrzałem układu, wsiadłem rozgrzałem silnik i przejechałem około 40km. Wszystko było w porządku, żadnych wycieków a ogrzewanie chodziło na najmniejszej prędkości i było w aucie bardzo ciepło. Dzisiaj rano myślałem że będę musiał zrobić dolewkę do zbiorniczka jednak nic z tych rzeczy. Znowu rozgrzałem silnik i przejechałem około 50km.-żadnych problemów. Jednak kiedy silnik troszkę ostygł (niecała godzina) i ponownie ruszyłem w drogę to znowu miałem to samo. Najpierw brak ogrzewania, potem skok temperatury na 5sek. spadek i unormowanie. Wywaliło mi około litra płynu. Dalej jechałem i nic się nie działo. Jeżeli to jest nieszczelność układu to dlaczego po chwili wszystko wraca do normy i nic więcej nie wycieka a ogrzewanie działa poprawnie? Sam się naprawia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodzio
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:42, 09 Sty 2016    Temat postu:

Witam tak się dzieje gdyż po ubytku płynu ciśnienie na jak sprężyć powietrze i nie wzrasta na tyle by wyrzucić je na zewnątrz . W przybliżeniu tak to wychodzi ja tak miałem tylko w inny aucie ale też nikt nie mógł dojść dlaczego tak się dzieje czy dolałem litr czy trzy jak wyrzuciło do swojej normy to wszystko się uspokajało
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiusz
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:08, 10 Sty 2016    Temat postu:

A gdzie zlokalizowałeś u siebie nieszczelność?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodzio
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:33, 10 Sty 2016    Temat postu:

Witam nieszczelność była na zaślepce e układzie chłodzenia uszczelniłem i po kłopocie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiusz
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:59, 11 Sty 2016    Temat postu:

Co do nieszczelności to nie rozumiem jeszcze jednej rzeczy. Otóż ja zanim gdziekolwiek wyjadę to rozgrzewam sobie silnik na wolnych obrotach i zauważyłem że jak w czasie rozgrzewania mam włączone ogrzewanie kabiny to pojawiają się te kłopoty. Natomiast jak rozgrzeję silnik przy wyłączonych nawiewach a ogrzewanie włączę po tym jak wskaźnik temperatury silnika jest w połowie podziałki, to wtedy wszystko jest w porządku i nie ma z niczym problemów i mogę jechać i jechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodzio
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:33, 11 Sty 2016    Temat postu:

To naprawdę bardzo dziwne ale z drugiej strony jak równomiernie się rozgrzewa układ to teoretycznie może sam się uszczelnia a po włączeniu nawiewu z nagrzewnicy płynie zimny płyn i wtedy może gdzieś uciekać . A póbowałeś z odkręcony korkiem co się dzieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiusz
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:03, 12 Sty 2016    Temat postu:

Z odkręconym korkiem nie próbowałem. Jeżeli rozgrzewam silnik bez włączonych nawiewów to nawet wycieków nie mam i to jest dziwne. Jedyny wyciek jaki się pojawia to wybijanie płynu przez zbiorniczek ale tylko wtedy kiedy rozgrzewam silnik i od razu włączam ogrzewanie. To jest dopiero zagadka. W następnym tygodniu umówiłem się ze znajomym mechanikiem, będzie wszystko sprawdzał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin