Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapowietrzanie!!! Czyżby uszczeleczka????? Pomocy!!!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:43, 28 Sty 2010    Temat postu: Zapowietrzanie!!! Czyżby uszczeleczka????? Pomocy!!!

Witam wszystkich!!!

Panowie, coś się dzieje z moim Winim. A mianowicie, według mnie sie zapowietrza. Rano uruchamiam, ruszam i po chwili temperatura silnika zaczyna rosnąć. Ale rośnie za wysoko, nawet jak osiągnie według wskaźnika normalną temperaturę, nie przełącza się na gaz ani nie leci ciepłe powietrze w kabinie, a temperatura rośnie dalej. Zaobserwowałem, że jak go przetrzymam na dość wysokich obrotach temperatura odpuszcza (spada na wskaźniku), przełącza się na gaz i ciepełko znowu w kabinie sie pojawia. i dalej jest dobrze. Wyłączam silnik, po pewnym czasie uruchamiam (jeszcze ciepły) i jest ok. Ale jak wystygnie to znowy to samo.
Co to może być????
Dodam, że jak jest ciepły to troszke czuć zapach płynu chłodzącego ale żadnego wycieku nie zaobserwowałem.
Od czego zacząć szukać???? Wiem, że to mogą być objawy uszczelki pod głowicą, ale wydaje mi się, że powinien się zapowietrzać cały czas.

Z góry dzięki za podpowiedzi


Ostatnio zmieniony przez Michalk dnia Śro 20:58, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:57, 28 Sty 2010    Temat postu:

Płyn ci zamarzł i układ się zapowietrzył!!!
Dolej płynu ! ale jak masz parownik wysoko to musisz dolać przez parownik i korka w chłodnicy nie odkręcać.
jak pójdzie ci uszczelka to na pewno będziesz o tym wiedział objawy będą bardzo wyraźne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:03, 28 Sty 2010    Temat postu:

Dzięki za odpowiedz. Płyn faktycznie mi chyba zamarzł, bo miałem z nim problemy, ale już go wymieniłem trzy dni temu i dalej to samo.

A jakie są objawy uszczelki???

I jak dolać przez ten parownik??

Parownik mam umieszczony z tyłu komory silnika obok pompy hamulcowej.

A nie powinien się sam odpowietrzyć????


Ostatnio zmieniony przez Michalk dnia Śro 20:59, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Pią 11:38, 29 Sty 2010    Temat postu:

jak walnie uszczelka to spojrzysz do tyłu i zobaczysz jeden wielki dym z rury
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:07, 29 Sty 2010    Temat postu:

W czasie większych mrozów może wystąpić zawieszanie termostatu. Jak jest za stary czasami tak się zdarza że się przestaje otwierać, ale przy tempereturach bliższych 0 będzie znowu działał normalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:15, 31 Sty 2010    Temat postu:

odkręć przewód z płynem przy parowniku i nalej płynu do pełna przy otwartym ogrzewaniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:24, 31 Sty 2010    Temat postu:

Dzięki.
Termostat mam nowy (wymieniany w lato), więc chyba jest ok, chyba że jest wadliwy fabrycznie.

A z tym parownikiem, to rozumię, że mam dolewać na uruchomionym silniku, rozgrzanym i puszczonym ciepłym powietrzy do kabiny???

Jutro jade do mechanika, to będziemy szukać, bo niepokoi mnie ten zapach płyny chłodzącego dookoła samochodu, a i czasami w środku go czuć, ale to jak się zaczyna przegrzewać i wprowadzam go na wysokie obroty, żeby go odpowietrzyc.
Jak zaczyna się grzać to wysokie obroty mu pomagaja i jest ok.

Dzięki i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junior
Kierowca


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:15, 01 Lut 2010    Temat postu:

U mnie tez czuć było płynem chłodniczym ,ale nie było widać skąd to leci,aż do piątku jak mi wąż wody rozerwał się.
I teraz jestem udupi.... Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:08, 02 Lut 2010    Temat postu:

Byłem u mechanika i niestety wychodzi na to, że jednak uszczelka, bo powiedział, że nie jest normalne aby w układzie chłodzenia cały czas pojawiało się powietrze.
Na uruchomionym silniku i na wolnych obrotach, odkręcony korek od chłodnicy i zalana chłodnica na max - co kilkanaście sekund pojawiają się bąbelki. Tak było cały czas przez około pół godziny, więc już dawno powinien się odpowietrzyć. No i oczywiście płyn chłodzący gdzieś wcina, bo przez te pół godziny dolaliśmy jakieś 1,5 litra i ciągle mu mało. A kałuży pod autem nie ma.
Co wy na to??? Uszczelka????

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:01, 02 Lut 2010    Temat postu:

Nie sądzę aby to była uszczelka, lecz niestety nie wykluczam takiej możliwości. Windstary mają to do siebie że dosyć ciężko się odpowietrzają. W moim odpowietrzyłem układ dopiero po prawie zagotowaniu płynu. Drastycznie ale pomogło.

Ostatnio zmieniony przez diku dnia Śro 15:48, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin