Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapowietrzanie!!! Czyżby uszczeleczka????? Pomocy!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:00, 07 Lut 2010    Temat postu:

Malowałem do dachu bo był porysowany i trochę poobijany od kamyków jak byś malował to samej bazy trzeba 2,3l
Gratuluję bliźniaków!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:04, 07 Lut 2010    Temat postu:

Jeżeli koledzy liczą, że po dużych wydatkach na naprawę kochanego Winiego, będą mieli teraz dłuższy spokój, to niestety, są w błędzie.
Windstar to SKARBONKA bez dna Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:42, 07 Lut 2010    Temat postu:

Przecież nikt na to nie liczy Wini to mój 21 samochód i wszystkie się psuły bez względu na markę .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:08, 07 Lut 2010    Temat postu:

Miałem Nissana od nowości przez ponad 16 lat. NIGDY się nie zepsuł. Nawet nie wiedziałem gdzie go ewentualnie naprawić, jakby coś się stało.
Chociaż, jak teraz sobie przypominam, to raz przebiłem oponę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:38, 07 Lut 2010    Temat postu:

FARCIARZ !!!!!!!!
Przejechałem nimi ponad dwa miliony jak by się nic nie psuło to był by cud ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:36, 07 Lut 2010    Temat postu:

Ja przejechałem tylko 200.000 km. to może faktycznie miałem szczęście.
Za to Wini poznał lawetę już 5 dni po zakupie. Padł alternator i w korku, na środku skrzyżowania, po prostu zdechł. Ciśnienie mi podniósł na maxa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:30, 08 Lut 2010    Temat postu:

NO TO WSPÓŁCZUJĘ
W POLONEZIE KIEDYŚ jak padł mi alternator to musiałem wymienić alternator, kompa i akumulator a to wszystko z powodu zbyt niskiego napięcia ładowania DASZ WIARĘ ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:06, 09 Lut 2010    Temat postu:

Michalk daj znać jak poszło z uszczelką bo przypomniałem sobie że kiedyś w mesiu miałem podobne objawy i okazało się że wirnik w pompie wody się obluzował
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marsik070
Klubowicz


Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Śro 17:02, 10 Lut 2010    Temat postu:

Ja zmieniałem alternator trzy razy, z tym, że za każdym razem kupowałem używki, wiec nikt nie wiedział ile mają przejechane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:51, 13 Lut 2010    Temat postu:

Witam!!!

Już po wymianie uszczelek i problem z grzaniem z głowy.

Ale pojawiły się teraz inne dziwne rzeczy:
Nie równa praca silnika, gasnięcie na skrzyżowaniu bądź podczas manewrów i co najdziwniejsze, to to, że podczas zatrzymywania, jak redukuje bieg na 1 to zaczyna działać ABS, a nawet czasami bez redukcji podczas wolnej jazdy i dosłownie delikatne dotknięcie hamulca, gdzie tak naprawdę jeszcze nie zaczyna hamować i czuję w pedale jak działa ABS. I jak włączam klimę to obroty są na poziomie 1500 - 1800 a bez klimy ok. 800. Nadmieniam, że przed remontem wszystkich tych objawów nie było. Ma może ktoś jakieś pomysły???

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin