Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapowietrzanie!!! Czyżby uszczeleczka????? Pomocy!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junior
Kierowca


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:21, 02 Lut 2010    Temat postu:

Ja swojego kiedyś odpowietrzałem leżąc pod samochodem bo nie chciał się odpowietrzyć tył układu.Very Happy
A dzisiaj odpowietrzyłem bez problemu,chyba mam nadzieję a to się jutro okaże jak trochę pojeżdżę. Very Happy Very Happy


Ostatnio zmieniony przez junior dnia Wto 23:23, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:54, 03 Lut 2010    Temat postu:

Wychodzi na to że to jest stała dolegliwość winich ja myślę że u siebie wstawię odpowietrznik w przewodzie przy parowniku i będę odpowietrzał jak gaz będzie zamarzał miałem kiedyś taki odpowietrznik w peugocie było to orginalne rozwiązanie!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:55, 03 Lut 2010    Temat postu:

Wszystko się zgadza, ale ostatnio jak wymieniałem płyn (wymiana pompy i chłodnicy) odpowietrzył się praktycznie odrazu i to bez żadnych kombinacji. Tak więc chyba jednak uszczelka.
A może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co to może być albo jak sprawdzić czy to napewno uszczelka???
Proszę o pomoc bo nie chciałbym się pchać w koszty, choć znalazłem mechanika, który dużo nie weźmie za wymianę, ale niestety koszty materiałów są dość wysokie.

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Michalk dnia Śro 21:02, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:18, 03 Lut 2010    Temat postu:

może było lato i ogrzewanie miałeś zamknięte a więc w nagrzewnicy zostało powietrze
po za tym sporo płynu idzie do tyłu tymi rurami tam też masz powietrze w całym układzie chłodzenia jest 14l płynu
odpowietrzenie przez parownik na wyłączonym motorze! i korka od chłodnicy nie odkręcaj chyba że parownik jest nisko poniżej chłodnicy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:23, 03 Lut 2010    Temat postu:

jak w płynie nie masz oleju i na odwrót i ciśnienie w cylindrach jest równe (w miarę) to na pewno nie jest uszczelka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:03, 04 Lut 2010    Temat postu:

A jak sprawdzić ciśnienie w cylindrach??? Pewnie trzeba udać się do mechaniora???
A w jaki sposób się odpowietrza przez parownik??? Parownik mam umieszczony pod pompą hamulcową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walek50
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:52, 04 Lut 2010    Temat postu:

[quote="Michalk"]Wszystko się zgadza, ale ostatnio jak wymieniałem płyn (wymiana pompy i chłodnicy) odpowietrzył się praktycznie odrazu i to bez żadnych kombinacji. Tak więc chyba jednak uszczelka.
A może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co to może być albo jak sprawdzić czy to napewno uszczelka???
Proszę o pomoc bo nie chciałbym się pchać w koszty, choć znalazłem mechanika, który dużo nie weźmie za wymianę, ale niestety koszty materiałów są dość wysokie.

Pozdrawiam[/quote
SAMA WYMIANA USZCZELKI TO CHWILOWE ROZWIĄZANIE[OBOWIĄZKOWE PLANOWANIE,SPRAWDZENIE SZCZELNOSCI USZCZELNIACZE ,ZAWOROWE, KONT ZAWORÓW] BARDZO WAŻNE NOWE ŚRUBY GLOWICY I SUMIENNA PRACA MECHANIKA-TANIO WYCHODZI DROGO Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:08, 04 Lut 2010    Temat postu:

Wiem wiem, mam taniego mechanika bo to jest znajomy, więc bierze taniej. Jak już będę robić to będę wszystko robić i oczywiście odrazu obie głowice.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:51, 04 Lut 2010    Temat postu:

jak parownik nisko to nie ma problemu z odpowietrzeniem
nie wiem co ci mogę poradzić na odległość
Po prosu pojedź do innego mechanika żeby potwierdzić diagnozę
W różnych autach wymieniałem uszczelki i zawsze głównym objawem była znaczna utrata mocy ale w winim jeszcze nie miałem tej przyjemności
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:44, 04 Lut 2010    Temat postu:

Dzięki, dzwoniłem dzisiaj jeszcze do mojego gazownika, który także jest mechanikiem i powiedział mi to samo, że uszczelka. Powiedział, że może być w różnym miejscu walnięta i może sobie troszkę zasysać wody (wtedy między innymi może rano nie pracować na wszystkie garki - i u mnie faktycznie czasami rano nie równo pracuje.) Tak więc chyba wszystko się składa do kupy.

A tak na marginesie, to czy orientujesz się kolego, czy skrzynka biegów jest taka sama w 3,0 i 3,8???

Dzięki i pozdrowionka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin