Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak wymienić pasek od alternatora?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:34, 09 Kwi 2010    Temat postu:

tak dokładnie w ten sposób i to 2 razy

ale kupujac nowy pasek trzeba pojechac ze starym ponieważ w zależności od osprzetu jaki jest założony a sa rózne nawet w 1 roczniku to długość paska może się różnić nawet o 7 cm

sam to przeżyłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:26, 09 Kwi 2010    Temat postu:

A Czak Noris Przeczytał cały internet i to trzy RAZY !!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junior
Kierowca


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:28, 12 Kwi 2010    Temat postu:

A skąd ta cena za naprawę alternatora,chyba z kosmosu,ja sam zrobiłem i wydałem chyba z 50 zł na łożyska i tyle.a co do naciągnięcia paska razem z altkiem to chyba jak pisze Gobers nie wykonalne

Ostatnio zmieniony przez junior dnia Pon 21:31, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:09, 12 Kwi 2010    Temat postu:

junior napisał:
a co do naciągnięcia paska razem z altkiem to chyba jak pisze Gobers nie wykonalne
jest to możliwe bo mamy napinacz który się sam reguluje w zależności od długości paska z tym że nie będzie dokręcony na maksa napinacz. Ale nie wiem czy lepiej odkręcić alternator ( tyle śrub i do tego obdrapywać sobie ręce przy tym ) , czy przez napinacz do tego zresztą on tu też służy ( poluźnić 1 śrubkę na napinaczu, klucz imbusowy, naciągnąć napinacz np. rurką 1/2 " , przykręcić z powrotem imbusem napinacz, spokojnie założyć pasek po czym znowu poluźnić imbusem napinacz aby napinacz naciągnął nam pasek i dokręcić) sposób wymiany paska należy do was Very Happy

Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Pon 22:12, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:31, 13 Kwi 2010    Temat postu:

moze Chuck Noris nie wiedział , że w Winim jest napinacz samo regulujący...

co do ceny to w skład wchodziło czyszczenie całego alter + wymiana wszystkich łożysk + regeneracja regulatora napiecia

a z powodu właśnie ceny zrezygnowałem i sam to sobie zrobiłem


Ostatnio zmieniony przez gural dnia Wto 8:33, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Wto 10:50, 13 Kwi 2010    Temat postu:

słuchajcie. udało mi się zsunąć pasek odkręcając alternator przy tych prętach mocujących i opadł on niżej. pasek zsunąłem, widocznie jest już rozciągnięty mocno. ale ku zaskoczeniu alternator obraca się normalnie. tak jak by zamarz w zimie. może dostało się tam coś, nie wiem . fakt jest taki że na razie działa bardzo dobrze. po 4 m-cach podłączyłem aku i odpaliłem auto ( na gazie bo nie zdążyłem zrobić benzynki przed zimą)
cyknął od razu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:30, 13 Kwi 2010    Temat postu:

W moim nie ma żadnej blokady na imbus Przynajmniej ja jej nie widziałem
Po za tym w zimie mogła stanąć pompa wody jak woda ci zamarzła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Wto 13:58, 13 Kwi 2010    Temat postu:

na bank alternator bo zaczął wydawać okropiczne dżwięki, a koło pasowe robiło się dosłownie po chwili gorące. a już miałem kupować używkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gobers
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Centrum
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:46, 13 Kwi 2010    Temat postu:

wojtek11 napisał:
W moim nie ma żadnej blokady na imbus Przynajmniej ja jej nie widziałem

No nie ma, nie ma.
A odkręcenie altka to w zasadzie jedna śrubka a druga tylko poluzowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:27, 14 Kwi 2010    Temat postu:

wojtek11 napisał:
W moim nie ma żadnej blokady na imbus Przynajmniej ja jej nie widziałem

nie pisałem że jest jakaś śrubka ( blokada ) tylko że poluźnia się jedną śrubkę na imbus ( dokładnie jest to gwiazdka ) a śrubki na napinaczu są dwie jedna trzyma rolkę napinacza (na klucz) a druga napinacz.
Posty trzeba czytać ze zrozumieniem a nie ogólnikowo Cool


Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Śro 21:28, 14 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin