Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ślizgająca skrzynia
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:33, 10 Sie 2010    Temat postu: ślizgająca skrzynia

mam pytanie:
ślizgają mi się wszytkie biegi: wsteczny , D, 2 i 1. Olej czysty, nie spalony. czy moze być to skrzynia, czy tylko konwekter wchodzi w rachubę.
Ślizgać auto zaczeło po awarii elektryki skrzyni i przejechaniu około 25 km na drugim biegu. awaria elektryki usunieta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:33, 10 Sie 2010    Temat postu:

może jechałeś bez oleju i załatwiłeś skrzynię
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junior
Kierowca


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:05, 10 Sie 2010    Temat postu:

a skąd wiesz ,że się ślizgają biegi ??
Jaką awarię elektryki miałeś??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merkava
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:06, 10 Sie 2010    Temat postu: Re: ślizgająca skrzynia

bingo napisał:
Olej czysty, nie spalony. czy moze być to skrzynia, czy tylko konwekter wchodzi w rachubę.

czy masz odpowiedni stan oleju?
Konwertor raczej jak ulega uszkodzeniu to blokuje skrzynię i nie uda Ci się wrzucić biegu bez zgaśnięcia auta. (autorobi kangura w momencie wrzucenia biegu i gaśnie)
bingo napisał:
Ślizgać auto zaczeło po awarii elektryki skrzyni i przejechaniu około 25 km na drugim biegu. awaria elektryki usunieta.

co to była za awaria elektryki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:20, 11 Sie 2010    Temat postu:

wojtek11 napisał:
może jechałeś bez oleju i załatwiłeś skrzynię
- olej w normie, nie spalony (sprawdzone przy poprawianiu elektryki)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:28, 11 Sie 2010    Temat postu:

junior napisał:
a skąd wiesz ,że się ślizgają biegi ??
Jaką awarię elektryki miałeś??

nie wiem, czy biegi, czy konwerter, ale coś się ślizga - jest spora różnica między obrotami a prędkością, silnik lekko wskakuje na obroty, a auto wolno przyspiesza, rusza tak koło 2.000 obrotów.

junior napisał:
a skąd wiesz ,że się ślizgają biegi ??
Jaką awarię elektryki miałeś??

nie wiem, czy biegi, czy konwerter, ale coś się ślizga - jest spora różnica między obrotami a prędkością, silnik lekko wskakuje na obroty, a auto wolno przyspiesza, rusza tak koło 2.000 obrotów.


Ostatnio zmieniony przez bingo dnia Śro 10:30, 11 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:37, 11 Sie 2010    Temat postu:

Dziwne mój rusz po puszczeniu hamulca
Widziałem kiedyś zestaw do zmniejszenia uślizgu konwenyera
A olej to się sprawdza przy włączonym silniku ( WIESZ O TYM ??? )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:01, 11 Sie 2010    Temat postu:

mój też tak ruszał, jak było wszystko OK.
wiem, że olej sprawdza się na pracującym silniku i nagrzanym oleju do 70*C

w sumie chce się tylko dowiedzieć, czy jest możliwe, żeby uszkodzenie jednego zespółu tarczek (z czterech) lub jednej z dwóch taśm (choć w to akurat wątpię, by nawaliło) móg spowodować uślizg na wszystkich biegach. Inaczej mówiąc, czy jest taki zespół tarczek, który jest załaczony zawsze, niezależnie od załączonego biegu (z pominieciem P i N) w skrzyni windstara.


Ostatnio zmieniony przez bingo dnia Śro 16:05, 11 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:56, 12 Sie 2010    Temat postu:

dwójka jest biegiem awaryjnym i podobno jest zapięta na stałe jak automat zmienia na inny to musi dwójkę rozłączyć tak mi tłumaczył mechanik z za wielkiej wody a więc jak na dwójce też się ślizga to jedź do warsztatu zanim spalisz tarczki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:13, 13 Sie 2010    Temat postu:

wojtek11 napisał:
dwójka jest biegiem awaryjnym i podobno jest zapięta na stałe jak automat zmienia na inny to musi dwójkę rozłączyć tak mi tłumaczył mechanik z za wielkiej wody a więc jak na dwójce też się ślizga to jedź do warsztatu zanim spalisz tarczki
- czyli konwerter raczej dostał a nie skrzynia . co do samego poruszania - oczywiście auto stoi obecnie. zastanawiam się tylko, czy po wyjęciu skrzyni ją rozbierać, czy tylko zabrać sie za konwerter.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin