Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ślizgająca skrzynia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:00, 12 Lut 2011    Temat postu:

Olej jak jest na bagnecie pomiędzy podziałkami, to jest OK. Ważniejsze aby był o odpowiedniej specyfikacji. W tym przypadku wina może być w tak wielu podzespołach skrzyni, że nie sposób o tym pisać. Proponuje podjechać do warsztatu i zczytać błędy jakie zapamiętał komputer. Może też być taka sytuacja że nie będzie żadnych błędów, a wtedy, żeby poprawnie zdjagnozowac w takiej sytuacji, niestety niezbędne będzie rozebranie skrzyni. Wiem drastycznie to wygląda. Tak profilaktycznie proponuje jeszcze przeczyścić wszystkie złącza elektryczne na skrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:40, 13 Lut 2011    Temat postu:

A może jest dobrze tylko ty jesteś przewrażliwiony ?
Przy skręcie moc idzie na koło które ma lżej więc na to które się szybciej kręci i efekt jest taki jakby się ślizgał bieg zwłaszcza po hamowaniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harnas40
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa / Chorzenice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:20, 13 Lut 2011    Temat postu:

jest jeszcze coś takiego że np jade spokojnie 50/60 chcę przyspiszyć do wyprzedzania i wciskam gaz skrzynia redukuje na niższy bieg wciskam gaz obroty rosną a nie przyspiesza, dopiero popuszczę gaz bieg się redukuje do odpowiedniego i wtedy zbiera się kapitalnie, także nie tylko ma uślizg przy skręcaniu ale i przy wyprzedzaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:29, 13 Lut 2011    Temat postu:

To trochę wróżenie z fusów, ale problem może leżeć w płycie sterującej, lub w kilku innych miejscach ASB Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harnas40
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa / Chorzenice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:06, 14 Lut 2011    Temat postu:

możesz napisać coś więcej o płycie i ASB co, gdzie i jak
dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:40, 15 Lut 2011    Temat postu:

Co do płyty: do wymiany najprawdopodobniej "elektrozawór ciśnienia EPC" zazwyczaj do wymiany po około 100kkm, możliwe że do regeneracji zaworki samej płyty, możliwe że do regeneracji pompa oleju w ASB, prawdopodobnie uszczelnienia docisków w koszach sprzęgłowych, możliwe że do czyszczenia tłoki taśm hamulcowych. Jeżeli olej jest czerwony i klarowny, bez spalenizny, to raczej usterek trzeba szukać w płycie sterującej. Lecz skrzynia mogła być już wcześniej naprawiana i nie wiadomo co w niej tak naprawdę siedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harnas40
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa / Chorzenice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:29, 15 Lut 2011    Temat postu:

w którym miejscu jest ten elektrozawór ciśnienia EPC
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junior
Kierowca


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:50, 16 Lut 2011    Temat postu:

W płycie sterującej z boku skrzyni ,przykręcony trzema śrubami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harnas40
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa / Chorzenice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:21, 28 Lut 2011    Temat postu:

w sobotę wpadłem na pomysł że zmienię olej, który był zmieniamy ok 10000 wraz z filtrem i uszczelką,gdyż miał ciemną barwe a nie powinien jaki był wlany tego nie wiem zmieniałem w częstochowie na legionów. Kupiłem 5 litrów oleju dextron 3 odkręciłem miskę zlałęm tą smołę wyczyściłem filtr, nie zmieniająć go na nowy, wszystko po skręcałem wlałem nowy olej i cud skrzynia nie szarpie nic a nic, jak nowa przedtem zapinałem pasy jak chciałem wrzucić z P na D a teraz cisza jak w nowym, co mogło być przyczyną przypalenia tamtego oleju, może niewłaściwa wartość zamiast dextron 3 wlane było jakieś gówno z beczki nie wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:58, 28 Lut 2011    Temat postu:

bardzo często wielu "chwilowych" użytkowników wlewa "coś" do skrzyni bo przecież w automacie oleju sie nie wymienia! a oszczędność 50 pln robi niektórym ogromna różnice.! no cóż... skrzynki później padają jak muchy!
W winnim bardzo ważnym elementem w poprawnej pracy skrzyni jest OLEJ i FILTR! i jego regularna wymiana! Tyle teorii!

Zostawiłeś stary filtr??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weź to zrób porządnie! teraz masz jeszcze raz ten sam koszt plus filtr!
Musisz go zmienić!

Zależy jaki masz styl jazdy ale przypalany olej to ogólnie nie wróży nic dobrego! Miałes opiłki na magnesie?

Natomiast jeździj na tym co masz i zobaczysz...
zajrzyj po 2000 tys na miarkę. weź chusteczkę higieniczną kapnij olejem z bagnetu na chusteczkę sprawdź kolor i zapach!
Jeżeli będzie różowy/czerwony tzn. że jest ok natomiast jak będzie przypalany to mogą być tarczki etc.. ale tym będziesz martwił się później!


Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Pon 12:00, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin