Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ślizgająca skrzynia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:57, 13 Sie 2010    Temat postu:

Jak wyjmiesz skrzynie to dla pewnoś ją rozbierz, nic przecież nie tracisz, a będziesz miał pewność co do tarczek i reszty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merkava
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:22, 15 Sie 2010    Temat postu:

bingo napisał:
- czyli konwerter raczej dostał a nie skrzynia . co do samego poruszania - oczywiście auto stoi obecnie. zastanawiam się tylko, czy po wyjęciu skrzyni ją rozbierać, czy tylko zabrać sie za konwerter.

jak skrzynia się slizga to jest uszkodzona - konwerter jest sprawny. Zreszŧ to łatwo sprawdzić. Wyjmij skrzynię razem z konwertorem i pokręć nim nie zdejmując. Jesli kręci się lekko to jest sprawny.
Bieg który pracuje od jedynki do trójki to "forward clutch" Na czwórce to sprzęgło jest wyłączane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:49, 15 Sie 2010    Temat postu:

A dla mnie jest to zawór chyba EPC (tak się chyba nazywa) czy coś w tym stylu (inaczej pompa skrzyni) jest ona walnięta i nie daje odpowiedniego ciśnienia aby dany bieg włączyć. Według instrukcji jego wymiana należy się po 90 tyś.km To taka moja mała sugestia do problemu który się nagminnie powtarza przez ten zawór EPC w płycie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merkava
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:24, 18 Sie 2010    Temat postu:

ale gdyby to była pompa to nie dawałaby ciśnienia od uruchomienia auta. A tutaj daje ciśnienie tyle że skrzynia się slizga..... Zresztą czy jest to ten elektrozawór uszkodzony łatwo sprawdzić: na stykach 1&6 (91-92) lub 1&2 (93) -czarna wtyczka- przewody biały i zielony- powinien byc opór od 2,5 -6,5 ohm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:21, 19 Sie 2010    Temat postu:

a może kolega coś ciągał i się do tego nie przyznaje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:30, 25 Sie 2010    Temat postu:

wojtek11 napisał:
a może kolega coś ciągał i się do tego nie przyznaje
nic nie ciągnął.
co do tarczek, to jeżeli nie ma zestawu tarczek, który jest załaczony na 1, 2 oraz wstecznym, to nie będzie to ich wina.
Jak można potwierdzić lub wykluczyuć awarię konwertera bez zdejmowania skrzyni?
jak by poszedł zawór , to dwójka by była (w każdym razie drugi bieg działa po odpięciu sterowania od skrzyni przy sprawnej skrzyni)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:10, 25 Sie 2010    Temat postu:

konwenter można sprawdzić bez demontażu w serwisach skrzyń
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merkava
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:49, 13 Wrz 2010    Temat postu:

bingo napisał:
Jak można potwierdzić lub wykluczyuć awarię konwertera bez zdejmowania skrzyni?

a co Ci to da?
napisałem jak sprawdzić konwertor po wyjęciu skrzyni. Jeśli konwertor sprawdzisz bez wyjmowania skrzyni to i tak skrzynię potem musisz zwalić i zrobic remont.
Jeśli skrzynia się ślizga, ale po chwili bieg załapuje to znaczy że konwertor jest ok.
drugi sposób:zdejmij wężyk olejowy wyprowadzający olejze skrzyni do chłodnicy - jeśli leci z niego olej to znaczy że pompa i konwertor są OK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:40, 03 Lis 2010    Temat postu:

dla potomności krótka informacja - był suchy konwerter i dlatego nie ciągnął, prawdopodobnie winnowajcą był zagięty przewód od chłodnicy oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merkava
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:03, 03 Lis 2010    Temat postu:

bingo napisał:
dla potomności krótka informacja - był suchy konwerter i dlatego nie ciągnął, prawdopodobnie winnowajcą był zagięty przewód od chłodnicy oleju.

??? Po wymianie wężyka (lub odgięciu go) wszystko wróciło do normy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin