Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

falowanie
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:34, 15 Mar 2009    Temat postu: falowanie

po ostatnich eksecach z wysokimi obrotami cos nowego sie pojawilo

Sad

wiec auto czasami dostaje ni z ta ni zowat oborty ale tylko tak na 1,5 wszystko by bylo ok ale jak jestem na drivie i puszczam powoli hamulec to wtedy przeguby dostaja w dupe i troche ich mi szkoda, bo auto sie az rwie do przodu (zdaza sie to dosc sporadycznie) swiece + kable sa wpoza silnik krokowy + przeprywka + pozycjoner przeustnicy tez ok (sprawdzane na 2 aucie) co obstawiacie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orzech1
Klubowicz


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 23:31, 15 Mar 2009    Temat postu:

a na gazie masz tak samo?? - bo to może być od gazu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomart
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:55, 16 Mar 2009    Temat postu:

Miałem podobnie ,ale swieciła mi sie kontrolka od check engine,po podłączeniu do kompa okazało się ze uszkodzony jest czujnik położenia wałka rozrządu
asu chciało za wymiane całości (częśc mechaniczna+elektryczna)około 1000 zł
Nerwy mi puściły -kupiłem kluczyk nasadowy 5,5 odkręciłem dekielek przeczysciłem magnesik który się opuscił i stykał podstawy i 1000 zł zaoszczędziłem Smile))
Opuszczony magnes powodował awarie pozycji zapłonu w związku z czym ustawienie zapłonu pobierane było przez standardowy sterownik z komputera
i z tąd było falowanie na gazie i większe zużycie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:46, 18 Mar 2009    Temat postu:

niestety u mnie faluje tak samo na gazie jaki i na pb, co gorsza czzasami stoje na swiatlach haulecec w podlodze, nagle obroty mi roznas na 1,5 i on chce ruszyc i po przegubach...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam77
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa/ Dolnysląsk

PostWysłany: Śro 23:37, 18 Mar 2009    Temat postu:

Witam , ja bym zaczoł od wyczyszczenia silniczka krokowego ,najlepiej w myjce ultradzwiekowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vidi
Kierowca


Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:24, 19 Mar 2009    Temat postu:

Miałem podobnie i po wyczyszczeniu silniczka krokowego O.K.Do tego gasł mi na zimnym silniku na PB.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:33, 20 Mar 2009    Temat postu:

no dobra to dzis go wyszyszcze(mam 2 sztuke zobaczymy co z tego wyjdzie Smile )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Sob 12:21, 07 Sie 2010    Temat postu:

witam. zaobserwowałem u siebie coś takiego: silnik ma obroty ok. jednak gdy na postoju na światłach lub w korku załączą się wentylatory to obroty silnika zaczynają falować od 200 do 800. gdy wentylatory się wyłączą wszystko wraca do normy. co to może być?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:35, 07 Sie 2010    Temat postu:

Ja tak sobie myślę że u gurala i u frania może być taka sama przyczyna mianowicie problem z masą silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Sob 18:37, 07 Sie 2010    Temat postu:

a jak poradzić sobie z tą masą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin