Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

falowanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:23, 07 Sie 2010    Temat postu:

w moim masa jest podłączona do skrzyni i po lewej do śruby alternatora
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Pon 9:26, 09 Sie 2010    Temat postu:

u mnie masa idzie zaraz z aku do silnika grubym kablem i jakieś cienkie gdzieś tam sobie idą jeszcze. masa wygląda na mocne połączenie. rozmawiałem ze znajomym i powiedział że jak się to dzieje tylko przy włączonych wiatrakach to mogę mieć coś z ładowaniem że w tym momencie nie wyrabia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:50, 09 Sie 2010    Temat postu:

możliwe ale mało prawdopodobne bez ładowania też powinno ładnie chodzić
może wiatraki robią zwarcie?
A może moduł od wiatraków szaleje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xpocisk
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecinek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 09 Sie 2010    Temat postu:

Czy falowanie obrotów może mieć coś wspólnego z pompą wspomagania? Moja standardowo wyje strasznie, ale jest coś jeszcze gdy na postoju lub podczas parkowania krece kierownica to skacza mi obroty i właśnie rwie do przodu (lub do tyłu). Olej mam strasznie zasyfiony (masakrycznie) i jutro zabieram sie do wymiany. I teraz czy da się stary olej wyciągnąć bez rozkręcania niczego (strzykawką może czy jakoś? (tak jestem laikiem w tych sprawach)) czy mogę tam wlać dextrona III co mi go dwa litry jeszcze od wymiany w skrzyni zostało (2 litry starcza?)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:27, 10 Sie 2010    Temat postu:

odkręć powrót od pompy załóż jakiś Szlufik żeby nie zrobić zasłony dymnej i zapal silnik rusz lekko kierownicą aż usłyszysz potem zalej nowy olej dwa litry starczy a oleju trzeba kilka razy dolać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:02, 10 Sie 2010    Temat postu:

Po głębszym zastanowieniu się nad problemem nie mogę wykluczyć uszkodzonej uszczelki pod głowicą a wentylatory włączają się przy wysokiej temperaturze silnika i w tym samym czasie puszcza uszczelka a silniczek krokowy podbija obroty żeby silnik nie zgasł
sprawdź świece jak wszystkie dobrze palą to ja się mylę i problem tkwi w czym innym
a jak któraś źle to uszczelka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:14, 10 Sie 2010    Temat postu:

A może lewe powietrze czyli podciśnienie jakie się wysmykło albo uszczelki kolektora ssącego?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:46, 10 Sie 2010    Temat postu:

lewe powietrze też możliwe tylko co z tym wentylatorem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:05, 11 Sie 2010    Temat postu:

A może klima się włącza i przez to falują obroty bo sprężarka np. siada a na wolnych obrotach to jednak klima to niezłe obciążenie daje dla silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:43, 12 Sie 2010    Temat postu:

klimę bym wykluczył sprężarka daje obciążenie ale silnik sobie z tym radzi w moim wahnięcie obrotów jest ale minimalne
Sprawdź dokładnie układ ssący czy rura się nie zsunęła potem podciśnienia a jak nie pomorze to świece może nie uszczelka tylko cewka zapłonowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin