Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pneumatyka wysiada podczas jazdy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / zawieszenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aircat
Kierowca


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:52, 08 Lis 2010    Temat postu:

Niestety to nie elektrozawory, masz dziurę w poduszce, najszybciej ją namierzysz w ten sposób: jak zapalisz silnik poczekaj aż się napompuje i wypoziomuje, a następnie wyłącz poziomowanie wyłącznikiem przy lewarku, Przejedź się z 1-2km i sprawdź która strona siedzi niżej, czasami po 200m leży już na odboju. W ten sposób masz namierzoną uszkodzoną poduszkę, a jeśli chodzi o naprawę to szukaj bo już było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:39, 09 Lis 2010    Temat postu:

chyba muszę ojcu zabrać to auto i samemu podziałać, bo już mu o tym mówiłem
mnie trochę objawy nie pasują na dziurawą poduchę, ale dopiero poznaję to auto Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:00, 10 Sty 2011    Temat postu:

zaczynam głupieć Razz

samochód czasem opada, czasem pompuje ma maksa i tak zostaje
co do wczesniejszych objawów, to po napompowaniu do właściwego poziomu 'wyłączyłem' zawieszenie i auto jeśli opadło, to opadło z obu stron, a czasem stoi jak matka natura przykazała
w niedzielę gadzina pompowała do samej góry i zapalała się kontrolka, a auto tak jeździło kilkanaście kilometrów i nic, pompka nawet nie drgnęła
jak odstawiłem auto do garażu takie nabite do góry, to do rana nic się nie zmieniło, a po godzinie od wyłączenia zapłonu powinien sterownik sprawdzić stan i wykonać korektę
głupio zapytam, ale czy miałby ktoś pożyczyć sterownik GEM na próbę? Embarassed

dla zainteresowanych ...
przekaźnik kompresora 715 zł
elektrozawór poduszki 730 zł
sterownik GEM 840 zł
o poduszkę nawet nie pytałem Wink w ASO
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
Kierowca


Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CHORZÓW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:44, 11 Sty 2011    Temat postu:

Witam Chyba mam najbliżej. Tylko z czasem kiepsko zostaje tylko sobota, niedziela, jak oczywiście ci pasuje??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:17, 11 Sty 2011    Temat postu:

dzięki za propozycję!
jeśli niczego innego nie wymyślę, to się jakoś dogadamy i zrobimy podmianę
ojciec znalazł podobno jakiegoś magika i jeśli da radę 'porzeźbić', to dopytam skąd go ma i podam namiary Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:06, 11 Sty 2011    Temat postu:

kudlaty_bytom napisał:
zaczynam głupieć Razz

samochód czasem opada, czasem pompuje ma maksa i tak zostaje
co do wczesniejszych objawów, to po napompowaniu do właściwego poziomu 'wyłączyłem' zawieszenie i auto jeśli opadło, to opadło z obu stron, a czasem stoi jak matka natura przykazała
w niedzielę gadzina pompowała do samej góry i zapalała się kontrolka, a auto tak jeździło kilkanaście kilometrów i nic, pompka nawet nie drgnęła
jak odstawiłem auto do garażu takie nabite do góry, to do rana nic się nie zmieniło, a po godzinie od wyłączenia zapłonu powinien sterownik sprawdzić stan i wykonać korektę
głupio zapytam, ale czy miałby ktoś pożyczyć sterownik GEM na próbę? Embarassed


Wyciągnij i przeczyść czujnik wysokości (na środku tylnej belki jest) bo on się wyciera w środku bo jest z plastiku Najlepiej na nowy wymień Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:51, 11 Sty 2011    Temat postu:

miłymirus napisał:
Wyciągnij i przeczyść czujnik wysokości bo on się wyciera w środku bo jest z plastiku Najlepiej na nowy wymień Wink


czujnik czyszczony, a co się niby wyciera? magnes przesuwa się po 'płytce' i tyle, zero styku, przewodzenia, wtf Question
przyznam, że cały czas mam go jako głównego podejrzanego, ale ciągle pneumatyka strzela nowe fochy Rolling Eyes i wtedy zaczynam szukać innego powodu


Ostatnio zmieniony przez kudlaty_bytom dnia Wto 23:51, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
Kierowca


Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CHORZÓW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:41, 16 Sty 2011    Temat postu:

Główny podejrzany został właśnie uniewinniony. Po przełożeniu do mojego (samego czujnika wysokości) działa jak należy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty_bytom
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:54, 16 Sty 2011    Temat postu:

fachowcy od poduszek do tablicy!

po włączeniu zapłonu w cale nie pompuje i świeci kontrolka awarii RAS Mad
gdyby nawet poduszki były dziurawe, to pompka musi ruszyć i w razie czego wyłączyć się jeśli za długo kręci

sytuacja hipotetyczna - jadę na delegację na 2 miesiące, auto stoi i w końcu opadnie do dołu, wsiadam po powrocie, włączam zapłon i musi pompować

Piotrze, główny podejrzany niewinny, ale jeszcze jest ich cała masa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ruta2684
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:12, 16 Sty 2011    Temat postu:

sprawdz połączenia elektryczne-to podstawa.elektrozawory przy poduszkach czy 'pykają'?jeśli wszędzie dociera prąd i wszystko jest cacy,spróbuj na krótko uruchomić kompresor.jeśli pompuje a mimo to auto nie idzie do góry to sprawdz oringi na kompresorze,w elektrozaworze obok kompresora.u mnie był walnięty właśnie jeden oring w elektrozaworze i szukałem wszędzie i już chciałem podpalić drania Very Happy a po wymianie w/w oringu wszystko wróciło do normy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / zawieszenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin