Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wysokie obroty
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:31, 28 Lut 2009    Temat postu: wysokie obroty

Bardzo prosze o pilna podpowiedz

odtatnio jechalem auto po odpaleniu wlalilo z tlumika i gaslo
nie reagowalo na pedal gazu

podszybie out, i sie okazalo ze przeod miedzy przeplywomierzem a kolektorem jest pekniety po wymianie

auto odpala ale idzie na obroty 4000 i nie chce z nich zejsc

sugesie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bulanos
Klubowicz


Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:48, 28 Lut 2009    Temat postu:

sprawdź może silniczek krokowy nie jestem pewien ale to samo miałem w Audi 100 C3

Ostatnio zmieniony przez Bulanos dnia Sob 19:48, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:14, 28 Lut 2009    Temat postu:

jak najprosciej jest strawdzic czy nie jest on walniety??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario1975monza
Klubowicz


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złoczew (Łódzkie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:29, 28 Lut 2009    Temat postu:

Gural z tego co wiem silniczek krokowy jest od wolnych obrotow oraz od ich przyspieszania ale z opisu w jaki sposob to u Ciebie sie stalo stawial bym na przeplywomierz .mialem podobnie w oplu strzelil kilka razy na gazie i kicha pekł talerzyk w przeplywomierzu i podawal zla mieszanke powietrza do silnika a przy tym jak powiedzial mechanior uszkodzil sie jakis czujnik jak dobrze pamietam MAF ,Mass Air Flow,po wymianie calego przeplywomierza bylo ok .Nie zebym straszyl ale u mnie tak bylo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:50, 28 Lut 2009    Temat postu:

no ok, zgodze sie do silniczka krokowego ze jest od niskich obrotow tez mi sie tak wydawalo ale nie jestem znawca wiec czekalem na sugestia

a jak moze sprawdzic czy przeplywomierz jest ok??

po wykreceniu zcujnika ktory jest na gorze mam komplet 2 malutkich bolczykow (igielek) polaczonych ze soba jenka sprenzynka

I_I i I I
I_I

jednen krotszy 2 dluzszy?? i znjaduje sie te w czienkiej czesci przepl. tak okolo 1 cm troche mniej, w 2 czesci nic nie ma ogromna jopa jak rura przepustowa do powietrza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:55, 28 Lut 2009    Temat postu:

a czy czasem silnik krokowy nie ma tez funkcji podniesienia obrotow na ssaniu??

i w momencie jak jest zepsuty to moze sterowac chyba obroty na maxa???

ewentulanie sie zastanawiam tez na potencjometrem przepustnicy

male sprostowanie po zdjeciu teeraz rury od powietrza tez idzie na 4 tysie obrotow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bulanos
Klubowicz


Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:58, 28 Lut 2009    Temat postu:

zgadzam sie z Wami ale u mnie po odłaczeniu silniczka objawy ustapiły mechanik załozył mi zamiast sil.. zawór od starej instalacji gazowej i ustawił ręcznie i tak przejeździłem ponad 2 lata.(cięzko było zdobyć silniczek do tej wersji)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bulanos
Klubowicz


Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:00, 28 Lut 2009    Temat postu:

ewentualnie odłacz przewody zasilajace od silniczka i podłacz go odwrotnie bez zasilania jezeli jest taka mozliwość i sprawdzisz czy to on jest przyczyna

Ostatnio zmieniony przez Bulanos dnia Sob 21:01, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario1975monza
Klubowicz


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złoczew (Łódzkie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:55, 28 Lut 2009    Temat postu:

bylem sie przewietrzyc u siebie pod maska i zauwazylem ze niedaleko tej rury do kolektora ssacego ida tez linki do gazu i tempomatu moze przy wymianie rury jakas naprezyles lub nie tak sie ulozyla i to byc moze przyczyna rowniez , pociagnij za ciegno gazu pod maska do siebie jesli obroty zejda to tu szukaj usterki

Ostatnio zmieniony przez mario1975monza dnia Sob 21:56, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:34, 01 Mar 2009    Temat postu:

ciegno jest ok , juz sprawdzalem

co do silniczka krokowego to juz roilem manewr z odloczeniem go ale nic to nie dalo.....

mam 2 sztuki i nie sadze zeby obie byly wlaniete... ale zawsze moze byc i tak, gdzie jeszcze moge szukac??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin