Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wymiana zebatki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:28, 20 Lut 2011    Temat postu:

Skoro mówisz że u Ciebie było tak samo to jedyna metoda to zmostkować ten czujnik i zobaczyć efekty jak silnik będzie się zachowywał. Jeżeli będzie dobrze to wtedy zakupić dobry czujnik i po kłopocie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:19, 20 Lut 2011    Temat postu:

To może być czujnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:10, 21 Lut 2011    Temat postu:

ok!
kurcze ale czujnik ten podaje temperaturę dobra gdyz widze na kompie (elm327)...
chyba ze nie ten czujnik jest za to odpowiedzialny...

to gdzie jest ten czujnik? na bloku? w chłodnicy?

mówimy o tym..?
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Pon 20:50, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:50, 23 Lut 2011    Temat postu:

ciąg dalszy moich poszukiwań! Gazownik sprawdzał mi instalacje chodziło o wymiane filtrów i przy mocniejszym wkręcaniu na obroty ok 3500 tys dziwnie zaczał przerywac..
to by się okrywało gdyż jak zimny to faktycznie silnik raczej nierówno chodził bo to mogły byc przebicia a na ciepłym już było super a że nie cisne nim więcej jak 3000 rpm.. to bym szukał i szukał...
W końcu zmieniłem wszystko i sprawdziłem oprócz przewodów.. madafaka

Okazało sie że rzewody maja przebicia... no to może będzie to!
przewody zamówiłem i czekam na nie!
Dam znac co i jak!


Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Śro 19:51, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:38, 23 Lut 2011    Temat postu:

Pamiętaj ze w pobliżu 4tyś/obr jest odcięcie zapłonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:59, 23 Lut 2011    Temat postu:

o to dobra informacja Smile odciecie raczej wiem jak powinno wyglądać typowo nazwijmy to: dudududududududududu a tutaj jest du...dudu..du...du.....du.....dudu a u mnie musi grać na cacy więc i przewody wymienię...
ale na bank nie dopala mieszanki bo sobie po tym strzelil lekko w tłumiku na benznynie... zresztą troszkę od dziwnej strony się za to wziałem... te przewody mogłem od razu zmienić.. no cóż....
później dalej szukam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:23, 25 Lut 2011    Temat postu:

Przewody dobry pomysł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:15, 26 Lut 2011    Temat postu:

No i zrobione!
Przewody okazały się do śmieci... Poprzednik zamontował Moroso i mimo 2000 tys przebiegu ta zajebi...a firma Moroso okazała się kaszaną totalną. Obecnie siedzą STANDARTY PLUS i auto nie do poznania... przynajmniej po wyjechaniu z kanału Wink obroty trzyma i oby tak było już do nastepnej ich wymiany!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:46, 28 Lut 2011    Temat postu:

no i wracam do tematu!
idę %@!% mać odspawać barierkę z mostu trzebnickiego poziom Odry zakryje po dach Winiego. z pewnością!

Przez dwa dni super! 100km przejechane i zonk dzis rano!
Powróciło to samo!

Podsumowując:

-wyczyszczona przepływka
-wyczyszczony krokowiec
-wymienione świece na platynowe MotorCrafty
-wymienione przewody zapłonowe na standarty PLus
-wymieniony filtr paliwa
-wymieniony filtr powietrza
-sondy pracują normalnie (w pożądanych zakresach)
-komputer nie ma błędów ani na Fordowskim kompie w ASO ani na moim
-uszczelki pod głowicami sprawne (nie ma oleju w układzie chłodzenia)



Objawy:
nierówna praca silnika przy zejściu z obrotów czasami potrafi zgasnąć(nie za każdym razem) i za każdym razem podczas wkręcania szarpie motorem do 1200rpm (jak by nie palił na wszystkie gary może dwa może jeden gar) bo można ruszyć spokojnie ale to sie czuje!!! !@%@#$%!@ mać
po ściągnięciu z czujnika temp. kostki włączają się wentylatory najpierw pierwszy i po dwóch sekundach drugi i działają do momentu wpięcia kostki z powrotem. Zmasowanie nic nie dało czyli nie rozłączyło pracujących wentylatorów. samochód "normalnie" pracował i na zimnym motorze i na ciepłym. Shocked
Natomiast strzelił w kolektory na benzynie co jednak skłania mnie do przestawionego zapłonu...
Evil or Very Mad

dzieje się tak i na sekwencji i na benzynie! MADAFAKA!!! Shocked


Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Pon 10:41, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Speedo
Kierowca


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:03, 28 Lut 2011    Temat postu:

sporo już zrobiłeś, może kompresję zmierz do kompletu?

btw brak oleju w płynie to nie jest orzeczenie że uszczelki są dobre, przydałoby się oznaczenie CO2 w płynie


Ostatnio zmieniony przez Speedo dnia Pon 13:04, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin