Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik krokowy
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:41, 14 Lis 2009    Temat postu: Silnik krokowy

Do czego służy pokrętło z boku silniczka bo u mnie nic się nie dzieje jak nim pokręcam Question i obroty na zimnym silniku bardzo małe ledwo dycha jak się trochę rozgrzeje to chodzi ładnie może silniczek padł?
Miał ktoś coś takiego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:54, 15 Lis 2009    Temat postu:

To pokrętło można zdjąć i rozebrać,wydaje mi się że jest to filterek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:00, 23 Lis 2009    Temat postu:

Panowie mój wini lepiej chodzi jak odłącze silniczek krokowy !!!!!!!
Myślę że silniczek padł gdy go wykręciłem i podłączyłem pod akumulator to tylko pyka i nic w środku się nie przesuwa
może ktoś zgłębił tą tajemnicę
Z góry dziękuję


WINI TO NIESKOŃCZONA ILOŚĆ ZAGADEK !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Sob 19:13, 20 Mar 2010    Temat postu:

jak ktoś rozwiązał zagadkę co z tym silniczkiem prosze opisać bo teraz siedze nad silniczkiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:34, 20 Mar 2010    Temat postu:

A jakie są objawy i co mu dolega?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:20, 20 Mar 2010    Temat postu:

Ja po prostu wymieniłem na drugi
Tamten mi się zacinał i silnik chodził na 1500 albo 500obr/min jak mu się udało
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:01, 20 Mar 2010    Temat postu:

Wymieniłeś bo odwrotnie podłączyłeś i go sfajczyłeś a nie dlatego że się zacinał. Jak był zamknięty to obroty spadały na 500 i silnik się dławił jak otwarty to obroty mogły dojść i do 3000.Jeżeli silniczek jest sprawny elektrycznie a jest przytarty mechanicznie to kąpiel kilkugodzinna w benzynie ekstrakcyjnej przedmuchanie sprężarką potem WD40 powinno wystarczyć.Zawsze to jakaś alternatywa do zakupu nowego, używka jak to używka nie musi być lepsza .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Sob 23:32, 20 Mar 2010    Temat postu:

no i tak muszę teraz kupić nowy chciałem wyczyścić stary ale niestety pękł mi plastik przytrzymujący sprężynkę. a problem był opisany w tym poście http://www.windstar.fora.pl/silnik,24/stale-obroty,969.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:59, 21 Mar 2010    Temat postu:

Ja kupiłem używany i jest oki tamtego nie dotykałem wcześniej więc nie spaliłem ale ktoś wcześniej grzebał i zniszczył sprężynę co jak myślę było przyczyną zacinania się obrotów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:52, 21 Mar 2010    Temat postu:

Wybacz Wojtek musiałem źle zrozumieć to co napisałeś wyżej,druga sprawa nie miałeś wpływu jak ktoś nieumiejętnie wsadził ręce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin