Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silnik nie ma mocy i dużo pali
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renata i Janek
Nowy


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:53, 18 Mar 2010    Temat postu: silnik nie ma mocy i dużo pali

Witajcie! mój fordzik ma 3 l.(95 rocznik)Zaczoł wariować od tego,że gasł silnik jak był jeszcze zimny i jak się nogę z gazu zdjęło,oczywiście podczas jazdy.Potem już tak robił częściej nawet na rozgrzanym silniku-gasł podczas jazdy.Tak się działo na benzynie i na gazie,a potem ciężko i długo odpalał i strasznie wtedy waliło paliwem,jakby się zalewał.Po wymianie kabli,świec,cewki nie ma poprawy a nawet jest gorzej bo nie pali na gazie a na benzynie jest słaby i dużo jej pali,no i silnik nie równo pracuje.czy ten samochód będzie chodził na świecach boscha?(bo na takie wymienił mechanik)
Pomóżcie rozwiązać awarie w moim autku Sad


Ostatnio zmieniony przez Renata i Janek dnia Czw 21:56, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:31, 19 Mar 2010    Temat postu:

Przyczyn może być wiele od zapchanych katalizatorów do czujnika położenia wału lub wałka rozrządu
Jedź na kompa to się wyjaśni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renata i Janek
Nowy


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 14:04, 19 Mar 2010    Temat postu:

Dzięki za podpowiedz.Ale był już podłączony do kompa i nie pokazał takiej awarii,dzisiaj mechanik stwierdził,że kable były wadliwe
(zrobił już z nimi porządek) i świece też są ponoć do bani,więc zamówił nowe w sklepie w Poznaniu. Po niedzieli wymienią te świece i okaże się czy to rzeczywiście było to.
pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renata i Janek
Nowy


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 16:53, 19 Mar 2010    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanko gdzie się znajduje czujnik położenia wałka rozrządu i po ilu km wymienia się łańcuszek rozrządu i czy on może mieć wpływ na ten brak mocy silnika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:12, 19 Mar 2010    Temat postu:

czujnik jest pod alternatorem a łańcuszek co 200 tyś mil ale nie słyszałem żeby komuś się zerwał
Pewnie przewody świece do 3l pasują z europejskich nawet NGK chodzi głównie o długość bo 3,8 są dłóższe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renata i Janek
Nowy


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 17:17, 19 Mar 2010    Temat postu:

Very Happy dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:22, 19 Mar 2010    Temat postu:

Zacznę od początku a więc od świec które powinny być podwójna platyna potem po wymianie kabli czy świec należy zresetować kompa np. przez rozłączenie aku na około 20 minut gdyż będzie ten silnik chodził na poprzednich wartościach jakie zapamiętał komp. Co do czujnika wałka rozrządu w 3.0 l to jest na górze silnika zaraz przy cewce zapłonowej. A przyczyn nierównej pracy tak jak mówione było wcześniej jest naprawdę wiele od świec po zdarty wałek rozrządu kończąc
A i jeszcze jedno sprawdzałeś cewkę zapłonową Question


Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Pią 21:24, 19 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renata i Janek
Nowy


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 23:33, 19 Mar 2010    Temat postu:

tak jest już wymieniona cewka i nadal nic,a może jakieś inne czujniki padły?
pomóżcie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:13, 20 Mar 2010    Temat postu:

To tylko radze wrzucić go na porządnego kompa i z czytać kody błędów bo inaczej wymienisz pół osprzętu silnika . Rolling Eyes A muszą być jakieś błędy bo po to są te wszystkie czujniki. Bo może być przepływomierz do wymiany a może kat a może czujniki wału lub rozrządu a może ciągnie lewe powietrze a może cewka nie jest odpowiednia. Komp pokarze coś nie coś i wtedy będzie wiadomo gdzie szukać czy w częściach elektrycznych czy mechanicznych Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renata i Janek
Nowy


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 0:18, 20 Mar 2010    Temat postu:

sorki ale był na kompie-mechanik zarzeka się,że program ma odpowiedni do fordzia i nic nie pokazuje a kata nie ma już od jakiegoś czasu:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin