Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silnik nie ma mocy i dużo pali
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:33, 20 Mar 2010    Temat postu:

to starą metodą próbować tzn. sprawdzać każdy gar po kolei czy pracuje i czy w ogóle ma dźwięk 6 garówki czy może np. 3. A tak po za tym to nie wiem co to za mechanik bo podejrzewam że raczej z Windstarem ani z amerykańcami to nie za bardzo mu to wychodzi chyba że się mylę. Najlepiej podjedź do innego mechanika od amerykańców bo w Szczecinie jest tam paru i niech podłączą kompa i sprawdzą, zapłacisz 80 zeta ale będziesz miał pewność co jest w nim grane. To jest taka moja rada bo już wydałeś około 500 zł a jak nie jeździłeś tak nie jeździsz.


Tak po zastanowieniu to sprawdź czujnik wału, czujnik wałka rozrządu, przepływomierz bo może być zasyfiały, cewkę chyba że nową założyłeś, sondy no i wszystkie połączenia elektryczne ( kostki) i przewody bo może skorodowały i popękały lub nie mają dobrego styku. To tak mniej więcej chyba wszystko Rolling Eyes Tak z głowy i bez braku usłyszenia silnika ciężko jest coś wydumać . Ja osobiście stawiam na cewkę i przepływomierz. Pozdrawiam i powodzenia Smile


Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Sob 9:02, 20 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:39, 20 Mar 2010    Temat postu:

Dziwne z tym kompem zawsze jest dużo błędów przez instalację LPG
Przepływomierza bym się nie czepiał bo by chodził na gazie
Dla pewności sprawdził bym ciśnienie w cylindrach (kompresję) a potem lewe powietrze a potem elektronokę
co do czujnika to sorki w moim jest inny ukad cewkę mam po lewej i czujnik też
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renata i Janek
Nowy


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 19:30, 20 Mar 2010    Temat postu:

Dzięki chłopaki, jak Janek i mechanicy w końcu zrobią nasze autko to będę najszczęśliwszą kobitą pod słońcem, co prawda dopiero od tygodnia ma awarię ale to jak lata bez niego Very Happy
Pozdrawiam Was miłośnicy fordzika Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gobowiec
Kierowca


Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:16, 22 Mar 2010    Temat postu:

ja mam "oficjalnie" 250tyś km. Jak wymieniałem łańcuszek rozrządu to mechanik powiedział że zamiast luzu dającego 3 stopni miałem około 45 stopni.
Gdyby kat zapchał wydech to nie można by wkręcić się na wysokie obroty.
U mnie jak gasł silnik "bez powodu" na zakrętach lub podczas hamowania to pomogło rozebranie dolotu powietrza od nadkola do przepustnicy. Po zmontowaniu problem zanikł.
Przy sprawdzaniu czy pali na wszystkie cylindry to z przodu zdejmować wtryski, a dla tylnej głowicy pozostaje zdejmowanie przewodów. Zdejmować tylko po jednym przewodzie aby iskra na cewce nie przeskoczyła gdzie nie trzeba bo można sobie sporo kłopotów narobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renata i Janek
Nowy


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 21:19, 27 Mar 2010    Temat postu:

no tu na obroty wchodzi,bo nie mamy katalizatora,po rozebraniu dolotu powietrza silnik nabrał mocy ale zarzuca na jeden cylinder i ostatnio znowu mi zgasł,mechanik mówił ,że za dużo HC na jednej stronie .A ile może kosztować łańcuszek bo cienko z kasą mamy teraz.hehe No to zakasam rękawy i biorę się sam do roboty Smile
pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:20, 28 Mar 2010    Temat postu:

łańcuszek jakieś 400zł ale dużo roboty z wymianą cały dzionek jak dobrze pójdzie
więc mechanik też swoje weźmie
Nie wiem jak sprawdzić ten łańcuch czy dobry może ktoś wie to podpowie
Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin