Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik krokowy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topcio1
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:33, 05 Mar 2011    Temat postu:

Czy strzał gazu mógł uszkodzić krokowca?
Ale od początku . Od zakupu- czyli 3 tygodnie i 2 tyś km chodził dosłownie idealnie, żadnego falowania, przygasania, nic. Aż do wczoraj kiedy to strzelił na gazie, po tym nieprzyjemnym zdarzeniu stracił wolne obroty, a raczej zyskał ponieważ trzyma ok 1200. Po uruchomieniu wchodzi na 3000 a potem wolniutko spada do 1200. Czy możliwe jest aby strzał uszkodził krokowca ? Po wyjęciu krokowca zamek jest nie domknięty, jak go domknę ręcznie i włożę bez podpinania wtyczki to elegancko trzyma 700 RPM a jak tylko go podłączę to zaczyna świrować. Moczenie w benzynie nic nie pomogło Sad .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario1975monza
Klubowicz


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złoczew (Łódzkie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:03, 05 Mar 2011    Temat postu:

krokowca raczej nie powinien predzej przeplywke uszkodzil strzal a co do krokowca to moze juz sie skonczyl po prostu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topcio1
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:30, 05 Mar 2011    Temat postu:

mario1975monza napisał:
a co do krokowca to moze juz sie skonczyl po prostu


Straszliwy zbieg okoliczności był by Smile , że tak dokładnie po strzale.
Czy w 3,8 i 3.0 są takie same krokowce?
Na allegro znalazłem nowy krokowiec za 165 pln (niestety silnik forum nie pozwala mi wkleić linku ) opisany tajemniczym "AC155" - sądzicie, że podejdzie do mojego 3.0 z 95 roku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aircat
Kierowca


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:51, 06 Mar 2011    Temat postu:

Jest tam tyle rzeczy co się mogą urwać przy strzale, ale na krokowca nie licz. Posprawdzaj DOBRZE wszystkie wężyki podciśnieniowe na kolektorze bo najczęściej jeden z nich wypada i to nie zawsze od strony kolektora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topcio1
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:03, 06 Mar 2011    Temat postu:

Cytat:
Jest tam tyle rzeczy co się mogą urwać przy strzale, ale na krokowca nie licz.


Czyli, że raczej krokowca nie mogło trafić?

Cytat:
jeden z nich wypada i to nie zawsze od strony kolektora.


No właśnie to świetne pytanie, ile jest podciśnień za kolektorem i jak się do nich dostać? Z kanału?


Ostatnio zmieniony przez Topcio1 dnia Nie 12:47, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topcio1
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:51, 06 Mar 2011    Temat postu:

Obmacałem tylne podciśnienie (zaraz za/pod przepustnicą) niby sprawne, za to silnik po nocy chodzi na ok 1200 rpm a po odłączeniu krokowca spada na właściwe 700.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:05, 06 Mar 2011    Temat postu:

Raczej nie podciśnienie spadło tylko anty wybuch zadziałał lub rozłączyła się rura ssąca popatrz dokładnie poruszaj to znajdziesz na pewno
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topcio1
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:16, 06 Mar 2011    Temat postu:

Antywybuch jest klapą na filtrze powietrza - zamknął się prawidłowo, luźna była ta gruba rura ale już ją poprawiłem Confused , może wyjmę ją całkiem i sprawdzę co zacz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:59, 06 Mar 2011    Temat postu:

Może rura gumowa pękła?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topcio1
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:07, 06 Mar 2011    Temat postu:

Która? Ta szeroka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin