  | 
				FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Kris 
		  
		      Nowy 
		      
  
		      Dołączył: 22 Lis 2010 
		      Posty: 2 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
  Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 15:48, 22 Lis 2010    Temat postu: Problem z rozruchem. | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam wszystkich forumowiczów.
 
Jestem szczęśliwym użytkownikiem Winiego 95 r wersja Canadyjska, od ośmiu lat i może wyda się to dziwne, ale do tej pory nie miałem z nim żadnych kłopotów.
 
Niestety od kilkunastu dni ( z przerwami ) a od kilku dni codziennie, problem jest normą.
 
Zawsze po nocy (rano) samochód odpala bez najmniejszego problemu, lecz nie trzyma obrotów, jeśli zdejmę nogę z gazu, obroty spadają i silnik gaśnie.
 
Nie mam żadnego problemu z ponownym uruchomieniem silnika, ale sytuacja powtarza się cały czas. Zmusza mnie do tego, że po uruchomieniu silnika, trzymam obroty np. na 1500 do czasu nagrzania silnika (trwa to ok. 10-15 min.) Co powoduje w pewnym momencie samoczynnym wzrostem obrotów do 2000 i wszystko wraca do normy.
 
Wymieniłem sondę  lambda, wymieniłem oba czujniki temperatury,
 
Aktualnie na komputerze wyświetla mi taki komunikat,
 
P 0141- obwód nagrzewania sądy lambda, czujnik 2 wadliwe działanie.
 
Czy ktoś mi pomorze ??????
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  wojtek11 
		  
		      Mistrz Kierownicy Windstara 
		      
  
		      Dołączył: 13 Lis 2009 
		      Posty: 900 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 17:58, 22 Lis 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    są cztery sondy jedna padła ale wątpię że sonda
 
chodzi na gazie?
				    
  Ostatnio zmieniony przez wojtek11 dnia Pon 18:00, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  diku 
		  
		      Mistrz Kierownicy Windstara 
		      
  
		      Dołączył: 28 Paź 2009 
		      Posty: 738 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 18:06, 22 Lis 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    A próbowałeś kręcić kluczykiem ze dwa trzy razy bez uruchamiania silnika, tak żeby pompka napompowała paliwa w układ. Może ucieka ci gdzieś ciśnienie paliwa. Ja tak miałem po bardzo długim postoju, ale się uspokoiło samo.
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  -ŁUKASZ- 
		  
		      Pasażer z drugiego rzędu 
		      
  
		      Dołączył: 01 Lip 2009 
		      Posty: 34 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecinek Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 18:55, 22 Lis 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    ja miałem podobne objawy wini odpalał i gasł po chwili na benzynie, a jeżeli nie zgasł to obroty wariowały, kiedy temperatura pozwalała już przełączyć na gaz wszystko mijało rozebrałem dolot uszczelniłem mikser i jak ręką odjął
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Kris 
		  
		      Nowy 
		      
  
		      Dołączył: 22 Lis 2010 
		      Posty: 2 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
  Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 20:45, 22 Lis 2010    Temat postu: Uzupełnię ten problem | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Objawy te są takie same na benzynie jak i na gazie, ze względu na znaczne zużycie paliwa, jak silnik się rozgrzeje, przełączam na gaz, nie ma żadnej różnicy, silnik musi osiągnąć tz. normalną temperaturę abym mógł wrzucić bieg i pojechać. Co ciekawe nawet po kilku godzinach postoju, gdy wskaźnik temperatury wskazuje ostudzenie silnika ( na wskaźniku pozycja wskazówki jest na samym dole) silnik odpala i bez problemu mogę jechać.
 
Jednak rano pomimo że teoretycznie minęło tyle samo czasu, kłopot pojawia się od nowa- ma na to zapewne wpływ niższa temperatura w nocy.
 
Nie wiem jak będzie się zachowywał przy temperaturach minusowych, ale martwię się, że  będzie znacznie gorzej.
 
Problem w tym, że obroty silnika nie falują i w zasadzie nie ma problemów z uruchomieniem, w rozmowach z kilkoma fachowcami od amerykanów, każdy rozkłada ręce i proponuje kompleksowy remont lub wymianę silnika dla mnie decyzja bez sensu tym bardziej, że nikt nie potrafi mi wskazać tego co wykazuje komputer, czyli wadliwe działanie drugiego czujnika - gdzie on jest i o jaki czujnik chodzi?
 
Może ktoś zna odpowiedź ? 
 
       Pozdrawiam.
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  wojtek11 
		  
		      Mistrz Kierownicy Windstara 
		      
  
		      Dołączył: 13 Lis 2009 
		      Posty: 900 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 21:25, 22 Lis 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    A od ośmiu lat ile razy wymieniałeś przewody WN ?
 
Te objawy pasują do wilgotnych przewodów
 
sprawdź nad ranem będzie widać czy kable iskrzą
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  junior 
		  
		      Kierowca 
		      
  
		      Dołączył: 15 Paź 2008 
		      Posty: 240 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 22:49, 22 Lis 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    a ja stawiam na sondę za katem,albo sprawdź wtyczki czy cosik nie zaśniedziało i nie ma połączenia . 
				    
  Ostatnio zmieniony przez junior dnia Pon 23:09, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  wojtek11 
		  
		      Mistrz Kierownicy Windstara 
		      
  
		      Dołączył: 13 Lis 2009 
		      Posty: 900 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 7:08, 23 Lis 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    na gazie sondy można wykluczyć bo dawka paliwa jest inaczej ustalana
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
       |