Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pasek wielowpustowy z alternatora

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bialystok

PostWysłany: Pon 9:51, 12 Paź 2015    Temat postu: Pasek wielowpustowy z alternatora

Witam! Panowie jak zdjąć pasek wielowpustowy z alternatora?
Pozdrawiam leszek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Pon 11:13, 12 Paź 2015    Temat postu:

Musisz naciągnąć napinacz od spodu i dopiero zrzucić pasek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:49, 14 Paź 2015    Temat postu:

Od spodu ? Ja zakładam na rolkę napinacza klucz oczkowo-płaski 15 z rurkowa przedłużka i naciagam sprężynę napinacza , pasek się przez to luzuje i to starcza .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Czw 10:53, 15 Paź 2015    Temat postu:

No faktycznie tak da radę Very Happy
Dzisiaj zrzucałem pasek i zrobiłem, tak jak ty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Pią 18:27, 16 Paź 2015    Temat postu:

Nie bede zakladal nowego tematu, więc podepnę się tutaj.
Zrobilem u siebie alternator. Założyłem z powrotem pasek i wydaje mi sie, ze jest bicie na pompie wody.
Czy jest mozliwe, ze zalozylem go krzywo?
Z tego, co widze, to rolka pompy dotyka pasek z plaskiej strony, wiec wydaje mi sie, ze powinien najsc na swoje miejsce.
Wyglada na to, jakby kolo alternatora mialo lekkie bicie. Czy to mozliwe, ze z niego przenosilo by sie na kolo pompy?
Czy tak moze byc, czy nie bardzo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:38, 16 Paź 2015    Temat postu:

Pogubiłem się : to w końcu gdzie masz to bicie : koło pompy , koło altka czy pasek lata na boki ? Możliwe , że masz wszystko na raz . Lekkie bicie czołowe koła alternatora będzie szarpać na boki paskiem , jeśli wał pompy wody ma już luzy na łożyskach czy tulejkach ( nie wiem co ona tam ma ) to latajacy na boki pasek spowoduje wrażenie bicia koła pompy . Jak masz możliwość , to zdejmij pasek i posprawdzaj pompę i altek .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Pią 22:02, 16 Paź 2015    Temat postu:

No wlasnie...czyli jak bedzie biło koło alternatora, to moze sie przenosic to bicie na koło pompy?
Wydaje mi sie, ze jakby zle byl zalozony pasek, to i tak by sie ulozyl na pompie, bo jak zalożylem, to nie lezal dobrze na rolce prowadzacej i sam sie ulozyl na niej.
Chodzi mi o to, czy nie rozpierdziele pompy?
Aha... jak zgasilem silnik i staralem sie poruszyc kolem pompy, to nawet nie drgnęlo


Ostatnio zmieniony przez patryczysko dnia Pią 22:03, 16 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin