Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Napinacz paska.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gobers
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Centrum
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:02, 28 Mar 2010    Temat postu: Napinacz paska.

Zatarła mi sie rolka napinacza. Wymieniłem na nową tylko teraz powstaje pytanie, które mnie nurtuje. Czy sprezyna w napinaczu jest tak mocna, ze nie jestem w stanie odciagnąc napinacza za zadne skarby? Uznałem, że moze sie zapiekło, ewentualnie napinacz pierdyknął, kij mu w oko. Ale na nowym napinaczu też nie jestem w stanie odciagnać. To kwestia przyłożenia siły czy może jest jakis myk o którym nie wiem bo nie moge paska założyc w moprdke jeża? Podważałem, zapierałem i inne kombinacje a tu dupa:). Pare napinaczy w życiu widziałem i zawsze mozna było bolcem obrócić nawet ręcznie a tu musze sie łomami zapierać i nic. Taka twarda jest ta spręzyna na prawde?

Ostatnio zmieniony przez Gobers dnia Nie 10:03, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:44, 28 Mar 2010    Temat postu:

Kurrrr
Co ty gadasz może próbujesz nie to co trzeba !!!!
Napinacz to ta rolka najgłębiej ciężko sięgnąć klucz NR:15 i do siebie jakąś rurką do pomocy za śrubę od rolki i idzie
Na bolca to robią buraki w mesiach haha
Ta rolka pod pompą to koło pośrednie nie napinacz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gobers
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Centrum
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:47, 28 Mar 2010    Temat postu:

Bolec który sie zapiera w bloku. widać go jak zdejmiesz napinacz. Czyli odpowiedz na moje pytanie brzmi, ze powinno isć normalnie jak w kazdym innym samochodzie tak?

Bo mam nowy napinacz i w nim też cholernie ciezko ruszyć ta spręzyne nieszczęsna.

Jednym słowem lipa, sprezyna sie zesrała a wymienić nie moge napinacza całego bo jeden z poprzednich włascicieli był tak miły i wyrobił łeb śruby (tej18-ki). No nic trzeba bedzie kombinować.

A dla ciekawskich zarzucam fotke, co sie stało z rolką:
[link widoczny dla zalogowanych] Laughing


Ostatnio zmieniony przez Gobers dnia Nie 19:07, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:53, 28 Mar 2010    Temat postu:

Sorki
15tką za tą śrubę od rolki załóż prawie pionowo rurkę i do dołu
samym kluczem nie dasz rady bo za ciężko
Tak robiłem trzy razy bez pomocy i dałem radę idzie ciężko
W szaranie idzie lekko i pasek drży!!!!
Jak chcesz odkręcić cały napinacz to dobry klucz sześciokątny z przedłużką a kolega niech przyciśnie łyżką przez wagę żeby nie wyśliznęło się i dasz radę śruba wygląda jeszcze znośnie klucz najlepiej nasadowy jak masz dobrą grzechotę


Ostatnio zmieniony przez wojtek11 dnia Nie 21:04, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 23:37, 28 Mar 2010    Temat postu:

tez wymienialem ten napinacz. w nich jest mega mocna sprezyna - ja uzylem metrowej rurki. ten typ tak ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gobers
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Centrum
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:33, 08 Kwi 2010    Temat postu:

No to wracam do tematu bo jutro bede miał chwilke wolnego a i wakacje blisko wiec Wini sie przyda:). Mówicie zeby ciagnać rurka tak jakbym tą srube na rolce dokręcał? Bez żadnego podparcia??? To predzej łeb jej zerwe niz napinacz uniose, no ale spróbuje zobaczymy. Bo może ja czegoś nie rozumiem, napinacz trzeba do góry unieść przeciez. Śruba malutka, łeb 15-eczka, strach ja taką rurą traktować bo jak mi sie klucz omsknie to jestem w czarnej dupie. :]

Ostatnio zmieniony przez Gobers dnia Czw 19:35, 08 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:53, 08 Kwi 2010    Temat postu:

Aż tak ciężko nie idzie
jak nie pójdzie to musisz cały napinacz odkręcić tak jak pisałem wyżej
używaj kluczy sześciokątnych nie koronek to śrub nie popsujesz
Dobrze jest też taką upartą śrubę potraktować młotkiem tak zdrowo z za ucha zawsze pomaga a śruby w winim mocne bez obaw nie utwiesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:42, 09 Kwi 2010    Temat postu:

ja tez brałem grzechotę z końcówka + rurka 1 metr i poszło bez problemu, wymieniałem 2 razy

za każdym razem bez problemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gobers
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Centrum
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:27, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Dzisiaj miałem chwilke wiec sie wziąłem. Żeczywiście zapieczony coś był. Dałem mu pare razy młotkiem, prysnałem WD40 i powoli sie rozruszał. Teraz mam inny problem bo po poluzowaniu napinacza i opuszczeniu alternatora ( ze 2 cm albo i wiecej) paskowi nadal brakuje centymetr zeby wskoczył. No OK, kupiłem za krótki pasek ale po przyłożeniu do starego, porwanego okazało sie ,ze niewiele sie róznią, hmm:]. ? A może zle go zakładam bo rozrysowałem niby ale gdzieś mi kartke wcięło? Tak to idzie? :
[link widoczny dla zalogowanych]
Innej możliwosci nie widze więc w czym moze tkwić problem?


Ostatnio zmieniony przez Gobers dnia Sob 12:15, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Speedo
Kierowca


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:37, 17 Kwi 2010    Temat postu:

tak to idzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin