Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwne odpalanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vidi
Kierowca


Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:27, 17 Wrz 2008    Temat postu: Dziwne odpalanie

Witajcie mój Winny znowu pokazuje Evil or Very Mad Po odpaleniu na etylince ksztusi się nie chce ciągnąć do przodu.Na gazie wszynio O.K Jakieś propozycje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 1:02, 18 Wrz 2008    Temat postu:

sprawdz regulator cisnienia paliwa, zdejmij wezyk, i zobacz jak bedzie chodzil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vidi
Kierowca


Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:29, 18 Wrz 2008    Temat postu:

Zapomniałem dodać że na paliwie po szybkim dodaniu gazu i puszczeniu pedała obroty spadają i gaśnie na gazie tego nie ma.Co do wężyka może to odznaczać zatkany filterek?Mój mechec nie chciał go wymienić, mówił coś o jakiejś zardzewiałej opasce i obawach że może potem ciec paliwo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 18:51, 18 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
Co do wężyka może to odznaczać zatkany filterek?Mój mechec nie chciał go wymienić, mówił coś o jakiejś zardzewiałej opasce i obawach że może potem ciec paliwo.


eee o czym Ty piszesz?

regulator ciśnienia paliwa jest na listwie wtryskowej pod maska.
Na zdjeciu zaznaczylem go strzałka, zdejmij wezyk ktory wchodzi z gory...
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ford-windstar
Nowy


Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:06, 04 Cze 2009    Temat postu:

Witam. Jestem tu nowym forumowiczem i chciałbym sie podpiąć do tematu. Mam podobną sytuację, tyle tylko, że Fordzik chce odpalić - ma taki zamiar, bo na ułamek sekundy załapuje - ale zdycha po chwili. Dalsze kręcenie rozruchem nic nie daje. Dotąd zawsze palił idealnie. Po ostatnim rozruchu troszkę się przytykał - dławił na gazie, ale po kolejnej próbie rozruchu - już klapa. Obecnie po sprawdzeniu połączeń bystrym moim okiem nic nie widzę, aby się na przykład urwało. Świece wymieniłem, bo i tak już na nie był czas. Bez jakichkolwiek rezulatów. Zauważyłem dziwną sprawę, bo każdy pytany przeze mnie elektryk i mechanik z serwisu robi wiiiieeeelkie oczy, że po naciśnięciu odpowietrznika, który znajduje się na magistralce - szynie wtryskowej, podczas rozruchu silnik zapala! Leje się paliwo z tego zaworka, ale silnik zapala i pali dopóki się trzyma ten zaworek wciśnięty. Czy takie objawy mogą świadczyć o za dużym ciśnieniu we wtryskach z powodu na przykład zapchania (zacięcia) regulatora ciśnienia? Czy da się go jakoś wyczyścić? Rozebrać? Dodam, że jest on firmowany przez Boscha. Silnik 3.8L V6 205KM z 96 lub 97 roku - nie wiem dokładnie, bo były właściciwel go wymienił i nic mi o tym nie powiedział - stwierdzam to po typie alternatora. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARACLE
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SKWIERZYNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:59, 05 Cze 2009    Temat postu:

może być uszkodzony ten regulator i jest za duże ciśnienie i wtryski nie mają siły sie otworzyć, nie wiem czy jest to możliwe ale wszystko na to wskazuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ford-windstar
Nowy


Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:58, 05 Cze 2009    Temat postu:

Dzięki za przyznanie racji, a przynajmniej brak stwierdzenia, że w złym kierunku szukam usterki. Wczoraj zrobiłem próbę: zamiast regulatora podłączyłem rurkę PCV. Po zapłonie motorek pięknie pracował, tyle tylko, że troszkę mi wyrzuciło paliwa - nieszczelny skrót i leciało w okolice alternatora - bałem się o ewentualny zapłon benzyny poza silnikiem...i dlatego po kilku sekundach wyłączyłem zapłon. Jest to potwierdzeniem, że coś nie tak z tym regulatorkiem. Teraz kolejny problem: gdzie takiego szukać? Pytałem po różnych hurtowniach, sklepach i serwisach, ale nic z tego! Regenerować togo chyba nie można, bo jest zaciśnięty na połączeniu. Oznaczenie regulatora: FORD F4TE-9C968-BA, 0 280 160 756. Znalazłem bardzo podobny (z wyglądu identyczny), tyle tylko, że zamiast F4TE ma F4SE oraz zamiast BA ma AA (dokładnie jest tak: F4SE-9C968-AA). Czy ktoś wie, czy ma to znaczenie? Proszę o odpowiedź, bo już mi majtki opadają ze stresu i zmęczenia w poszukiwaniach właściwego regulatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 13:24, 05 Cze 2009    Temat postu:

nowy jest nie do kupienia
szukaj na allegro w windstarach przeznaczonych na czesci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ford-windstar
Nowy


Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:42, 06 Cze 2009    Temat postu:

Poszukując regulatora trafiłem telefonicznie do wyspecjalizowanego warsztatu w którym gościu powiedział mi, abym przyjechał z tym regulatorem, to coś się dobierze. Zrobiłem tak i od razu fachowy rzut oka i stwierdzenie szefa warsztatu, że jest to 2.5 atm regulator. Urusł w moich oczach, bo widziałem w nim znawcę tematu. Dotychczasowe rozmowy kończyły się stwierdzeniem: NIE MA! Po dalszych oględzinach padło stwierdzenie, że najlepiej będzie, jak go przetestuje sprężonym powietrzem i się zobaczy, jakie będą wskazamia ciśnieniomierza. Tu kolejne zaskoczenie: regulator sprawny. Otwiera się przy właściwym ciśnieniu. Szybki wniosek szefa: to będzie na 100% zrypany lub rozregulowany czujnik temperatury! Rozregulowany - znaczy potencjometr źle ustawiony. Zła informacja podawana jest do sterownika o temperaturze otoczenia (chyba silnika) i wtryskiwacze mają zły czas otwarcia (wtrysku) i dlatego nie mogę zapalić silnika. Przyznaję, że moja wiedza jest zbyt mała, aby tę info zweryfikować, ale wydaje mi się prawdopodabna. Czy macie jakieś sugestie w tym temacie? Czy i gdzie szukać tego czujnika temperatury (chodzi o umiejscowienie na silniku lub jego okolice)? Czy jest to czujnik chłodnicy? A gdzie szukać tego potencjometru do regulacji czujnika temp.? A może nie dociera do rwgulatora ciśnienia paliwa podciśnienie z kolektora - jest tu dwuobiegowy regulator. Może to podciśnienie źle działa na regulator? Jak poprzenio - proszę o sugestie i pozdrawiam wszystkich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ford-windstar
Nowy


Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:48, 06 Cze 2009    Temat postu:

Mój Ford Windstar to 3.8L GL 205KM z 1995 roku (karoseria), a silnik z 1996 lub 1997 roku (były właściciel nie pochwalił się o tym fakcie) i ma LPG Romano RIS

Ostatnio zmieniony przez ford-windstar dnia Sob 22:50, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin