Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demontaż uszczelek glowic
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 121
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bialystok

PostWysłany: Sob 20:53, 10 Wrz 2016    Temat postu: Demontaż uszczelek glowic

Witam! czy da się wymienić uszczelki pod głowicami bez wyciągania silnika? Pozdrawiam leszek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Kierowca


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:53, 10 Wrz 2016    Temat postu:

Bez problemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 121
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bialystok

PostWysłany: Nie 8:58, 11 Wrz 2016    Temat postu: Uszcelki

Ta od strony atrapy to tak ale kurcze ta od przegrody?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 121
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bialystok

PostWysłany: Nie 10:36, 11 Wrz 2016    Temat postu: Wymiana uszczelek głowic

Ile kosztuje taka naprawa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chrupek
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 36
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:00, 11 Wrz 2016    Temat postu:

Ceny zależą od warsztatu i często są z kosmosu , raz dzwoniłem do jednego warsztatu w Katowicach spytać cenę 3 tysie z czego połowa to robocizna.

Tak więc lepiej mieć znajomego mechanika który na pewno zrobi to w sensownej cenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Kierowca


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:00, 11 Wrz 2016    Temat postu:

Nie sądzę że w 3.8 jest dużo ciasniej niż w 3.0 więc wnioskuję że bez problemu też tamta glowica, u mnie po zdjęciu kolektora wraz z wtryskiwaczami miejsca zrobiło się pełno, a do tego miałem zdjete plastikowe podszybie na którym są wycieraczki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 254
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:56, 11 Wrz 2016    Temat postu:

Sorka , ale gdzie widzicie problem ? Zdejmujesz wycieraczki , podszybie i masz wszystko na wierzchu ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Kierowca


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:32, 11 Wrz 2016    Temat postu:

Te silniki są banalne jeśli chodzi o wymianę uszczelek pod glowicami, cena wg mnie przekraczającą 1500zl to drobna przesada
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chrupek
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 36
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:08, 12 Wrz 2016    Temat postu:

Ceny bywają kosmiczne bo większość mechaników "boi" się amerykańskich samochodów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 254
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:20, 12 Wrz 2016    Temat postu:

Wiecie co ? Wymiana uszczelki pod głowicą to banał , problem tkwi gdzie indziej . Trzeba zadać sobie " zajebiście ważne pytanie " : dlaczego się zepsuła ta o była ? W końcu to nie to samo , co gumowa tulejka w zawieszeniu że trzeba co kilka tysięcy kilometrów wymieniać . To nie jest część , która ma wytrzymać 1000 km i wymiana . W mojej starej Sierrze 2.5 td wymieniałem uszczelki 8 razy w ciągu trzech lat ! W końcu powiedziałem dość i zabrałem głowicę do pracy , rozebraną wcześniej do gołego , i dałem frezerowi do splanowania . Musiał zebrać 0,14 mm zanim uzyskał płaską , jednolitą powierzchnię wymaganą do prawidłowej pracy silnika i samej głowicy . Przy okazji docieranie zaworów itd . Uszczelka ,którą wtedy założyłem, wytrzymała 3 lata i około 80 tyś kilometrów . Potem znalazł się chętny i sprzedałem Sierrę . Możliwe , że kosmiczne ceny od mechów opiewają nie tylko na samąwymianę uszczelek , ale też na planowanie głowic i ich mniej lub bardziej zaawansowaną regenerację . Spytajcie swoich mechów , co wchodzi w skład ceny .

Ostatnio zmieniony przez banshee dnia Pon 22:21, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin