Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Demontaż uszczelek glowic
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Kierowca


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 233
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:29, 12 Wrz 2016    Temat postu:

Planowanie to zawsze wchodzi w grę przy takich cenach, tyle że ono więcej niż 300zł za głowice nie kosztuje (a w tej cenie jest zawsze i sprawdzenie głowic czy są ok).

Max 600zł za zrobienie 2 głowic w specjalistycznym zakładzie, komplet uszczelek 600zł (chyba dobrze pamiętam?), płyn chłodzący i olej (200zł), nowe śruby głowicy (nie wiem ile kosztują) i reszta to robocizna która w tym silniku nie jest jakaś skomplikowana i mechanikowi starczy max jeden dzień pracy na to (gdyby miał od razu głowice przyszykowane przez zakład)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Kierowca


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 238
Przeczytał: 32 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:49, 12 Wrz 2016    Temat postu:

Za planowanie głowicy w moim 2.5td mech zawołał 400 ! Lat temu co najmniej 6 . Potem okazało się ,że w mojej nowej wtedy pracy robi się to usługowo więc podrzuciłem swoją ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 104
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bialystok

PostWysłany: Wto 22:07, 27 Wrz 2016    Temat postu: Głowice zrobione

Wnioski:Wracając do poprzedniego kolegi to: zawsze się sprawdza szczelność+planowanie i ewentualnie docieranie zaworów. W przeciwnym wypadku to tak jak powiedział pewien kolega z forum to jakbyś sie wysral a dupy niewytarł.Cała ta woltyżerka trwała tydzień. Ten kto mówi,że to bułka z masłem to tego nie robił.Roboty jest dużo ale fakt,że dojście nie najgorsze.
Pośpiech absolutnie nie wskazany!!! Przy okazji wymiana oleju ,filtra i innych nie pewnych pierdołek. ale wszystko skończyło się zwycięstwem Pozdrawiam leszek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Kierowca


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 238
Przeczytał: 32 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:14, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Ujmę to prościej : zdejmujesz głowice ,zawozisz je do zakładu specjalizującego się w regeneracji głowic , gotowe zakładasz a w międzyczasie masz czas na sprawdzenie tłoków , cylindrów , pierścieni , powierzchni bloku doktórych dolegają głowice . Możesz profilaktycznie wyczyścić przepustnicę , krokowiec i kolektor ssący , spuścić stary olej ... Po co masz zato przepłacać u mecha ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 104
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bialystok

PostWysłany: Pią 6:19, 30 Wrz 2016    Temat postu: Głowice zrobione

Popieram w całej rozciągłości.Można też wybrac delikatnie nagar z przestrzeni między tłokiem a cylindrem. Ten brud lubi się zapiekać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chrupek
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:35, 01 Lis 2016    Temat postu: Re: Głowice zrobione


Czy to samo się tyczy 3.0 ??

Bo rocznik 2000 dla silnika 3.0 wygląda inaczej.

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janosik66
Nowy


Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:48, 16 Lis 2016    Temat postu:

Naprawa chyba nie jest droga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafaldrow
Nowy


Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:32, 12 Gru 2016    Temat postu:

Aby uniknąć psucia się uszczelek głowic trzeba regularnie sprawdzać stan techniczny auta Smile Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin