Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

reduktor lovato elektronik super - brak regulacji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
windi95
Klubowicz


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:06, 25 Sty 2009    Temat postu: reduktor lovato elektronik super - brak regulacji

witam wszystkich forumowiczów!
mam problem z regulacją wolnych obrotów na gazie. instalka autronic al700, reduktor lovato elektronik super w silniku 3,8l windstar 95'
mianowicie zakręcenie na max śrubki wolnych obrotów nie powoduje zubożenia mieszanki - cały czas bardzo bogata.
wygląda na to, że bajpas się nie zamyka. reduktor jest po regeneracji.
czy ktoś ma jakiś pomysł co można by sprawdzić w reduktorze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:40, 26 Sty 2009    Temat postu:

byc moze szpece od regeneracji probuja wali w bamboko

pojedz do jakiegos gaziarze i niech ci sprawdzi insalacje na innym reduktorze, bedzie wtedy wiedzial czy masz sie zglosic z reklamacja (bo cie probowali przewalkowac) czy to winna czegos innego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
windi95
Klubowicz


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:53, 27 Sty 2009    Temat postu:

co do gaziarzy to mam ich powyżej dziurek. zaopatrzyłem się w interfejs i program, które kosztowały 1/10 wydanych już pieniędzy na regulację u nich.

dzisiaj rozebrałem jeszcze raz reduktor i wszystko jest z nim w porządku. przesunąłem go przy okazji wymiany węży tak żeby było lepsze dojście do regulacji, ponieważ gazownicy umieścili go tak, że aby kręcić śrubami regulacyjnymi trzeba było rozebrać całe podszybie i ściągnąć wtyczkę z pompy hamulcowej.
niestety nie było już czasu na regulację. wezmę się za to jutro.

zacząłem się jeszcze zastanawiać nad silniczkiem krokowym. czy jeżeli w programie amon 1.6 pokazuje zmiany krokowca w czasie pracy to jest on na pewno dobry. w jaki sposób można to sprawdzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:07, 27 Sty 2009    Temat postu:

jak bys mial walniety np zapchany silniczek krokowy od gazu (bo pewnie 2 generacji ins gazowej) to by ci non stop gasl przy przejsciu na gaz

jesli zas masz nieszczelnosc to instalacja moze probowac wzbogacac mieszanke i tu moze tkwic szczegol
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
windi95
Klubowicz


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:38, 27 Sty 2009    Temat postu:

no i w końcu wyregulowałem instalację Very Happy Very Happy Very Happy
śruba od baypasu zakręcona na amen, a od regulacji mocno wkręcona. i to mnie trochę dziwi, ponieważ w poradnikach regulacji mowa jest o tym, że parownik powinien być ustawiony w pierwszej kolejności na ciśnienie atmosferyczne. u mnie śruba regulacji jest wkręcona od momentu wypływu "bombelków" około 3-4 obroty. być może jest to wina nowych elastycznych membran i nieco sfatygowanej sprężynki w śrubie regulacji (instalacja ma już cztery i pół roku).
niestety automatyczna regulacja w programie amon 1.6 nie dała pozytywnych rezultatów Sad Sad Sad . krokowiec ustawiał się w granicach 120 kroków i w konsekwencji silnik pracował na mocno bogatej mieszance w całym zakresie. metodą prób i błędów ustawiłem krokowca w zakresie 85-95 z odchyłką 10 kroków. mieszanka trzyma się w okolicach nieznacznie bogatej i tylko podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu przez chwilkę przechodzi w ubogą. podczas przejechania ok 15 km windek zachowywał się jak na benzynie. ani nie prychnął nawet w czasie wciskania mocno pedału gazu Laughing , a to było poprzednio moją zmorą pomimo wymiany kabli i świec.
no i chek mi się nie zapalił.
teraz jeszcze trzeba sprawdzić spalanie Confused


Ostatnio zmieniony przez windi95 dnia Wto 22:45, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin