Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z mocą!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:32, 24 Sie 2010    Temat postu:

Możliwe że trzeba było przytrzymać gaz, może powoli dojdziemy wspólnymi siłami co padło że autko nie chce działać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:19, 24 Sie 2010    Temat postu:

Dzięki. Wini kuleje i na benzynie i na gazie. Jak odłączam ten pierwszy czujnik to nic się nie dzieje tylko wentylatory się załączają na max. Muszę jeszcze sprawdzić ten drugi.
A macie może jeszcze jakieś pomysły????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:36, 24 Sie 2010    Temat postu:

To bardzo źle że na gazie też kuleje problem elektryczny można wykluczyć poza czujnikiem
szukaj lewego powietrza
Jeszcze jedno pytanie
Jaki zapach ma płyn w zbiorniczku bo jak inny niż nowy płyn to źle a jak benzynką lub spalenizną to bardzo źle!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:05, 24 Sie 2010    Temat postu:

wojtek11 napisał:

JAK na gazie dzieje się tak samo to nie szukaj w elektronice tylko w głowicach może w kolektorach ssących źle złożone po wymianie uszczelek bo cewka też raczej odpada

Zgadzam się z Wojtkiem, szukał bym winy w kolektorach albo w głowicy. Może pęknięta głowica była albo źle głowice poskładane Rolling Eyes


Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Wto 21:08, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:01, 25 Sie 2010    Temat postu:

na mój gust moment 100nm to trochę za mało ja dokręciłem na wyczucie bo szpilki przy zaworach idą lekko ale też nie równo a te od strony wydechu całkiem źle więc klucz dynamometryczny nie zdał egzaminu
jak mu dokręcili za słabo to po uszczelkach !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:03, 25 Sie 2010    Temat postu:

płyn wydaje się ok. Dzisiaj może sprawdzę jeszcze ten czujnik temp.
Głowice są ok i poskładane chyba też, przynajmnie robił to gościu, który specjalizuje się w głowicach i robi to na codzień. Także nie wiem już co może byc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:00, 25 Sie 2010    Temat postu:

może być taki banał jak zacinająca się klapka od zntywybuchu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michalk
Kierowca


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:33, 25 Sie 2010    Temat postu:

a jak to sprawdzić???

Dzisiaj zrobiłem 300 km i nigdy się tak nie umęczyłem. Poprostu masakra z tym Winim. Zero mocy a o wyprzedzaniu nawet nie marzyłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:54, 25 Sie 2010    Temat postu:

a ciśnienie na garach sprawdzałeś ? bo to też wygląda na zawory lub wałek rozrządu (starte krzywki, źle ustawiony na rozrząd) i nie tak się otwierają zawory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:58, 25 Sie 2010    Temat postu:

100Nm to stanowczo za mało!!! Krótkie i długie szpilki w głowicach mają specjalną serwisową procedurę w/g której należy je przykręcać i trzeba jej w miarę rozsądku przestrzegać!!! W ostatnim etapie powinny być dokręcone około 175 do 185 Nm. Ale to tylko tak na marginesie bo temat dotyczy innego problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin