Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POMPA ABS SZALEJE PRZY NISKICH PREDKOŚCIACH

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arczilbn
Nowy


Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lublin

PostWysłany: Czw 15:11, 14 Sty 2016    Temat postu: POMPA ABS SZALEJE PRZY NISKICH PREDKOŚCIACH

Witam wszystkich posiadam windstara z 1996 roku 3.8l mam problem z pompą abs. Samochód kupiłem bez sprawnego abs-u i przyszedł czas na naprawe. wymieniłem czujniki które są uszkodzone ale wystąpił pewien problem. Jak odpaliłem po wymianie czujek pedał hamulca wpadł w podłoge i jest gumowy jakby zapowietrzony tylko w czasie pracy silnika.
Przelałem przez układ ponad 3 litry płynu DOT4 i dalej jest tak samo. następny problem pomiedzy predkosciami 12-20km/h podczas hamowania bodbija pedał i brak hamulców na tym odcinku drogi.
następny problem przy ruszaniu zapala sie kontrolka TC i potrafi mnie z hamować szczególnie na łuku. błedów nie ma abs teoretycznie działa wszystkie klocki nowe łożyska z przodu nowe czujki układ hamulcowy odpowietrzony i zalany nowym płynem. na pokrywie sterownika mam taki numer F68A-2C353-BC ale po tym numerze nie znalazłem nic. gdzieś w necie wyszperałem taki numer F78A-2C353-AC ale to jest od pompy abs z 3l z TC ale nie moge nigdzie kupić na podmianke
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:32, 14 Sty 2016    Temat postu:

Na moje oko któryś czujnik ABS jest walnięty. Albo koronka pęknięta.
Czujnik podaje zły sygnał i sterownik ABS wykrywa to jako uślizg tego koła i załącza ABS. Zaś TC to po prostu ESP, zaświeca się przy ruszaniu i hamuje, bo sterownik myśli, że koło buksuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arczilbn
Nowy


Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lublin

PostWysłany: Czw 18:48, 14 Sty 2016    Temat postu:

oki brałem ten aspekt pod uwage tylko dla czego pedał wpada w podłoge??
i jak rozpedze sie do 100km/h i hamuje to jest oki? poza tym dalej nie tłumaczy to czego pedał jest miekki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:41, 15 Sty 2016    Temat postu:

Może się nie domyka któryś zaworek w modulatorze.
W Volkswagenach można odczytać na bieżąco odczyty z czujników ABS, musisz sprawdzić czy tutaj też się tak da i w pierwszej kolejności wyeliminować czujniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin