Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LPG....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / instalacje gazowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Nie 22:24, 01 Mar 2009    Temat postu:

jak przy ciepłym bedzie ten sam objaw to polecam wymienić reduktor najlepiej na turbo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbysiu
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żelazny Most
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:06, 02 Mar 2009    Temat postu:

Dzięki wam obydwu. Przy ciepłym jest ok Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Śro 11:52, 20 Maj 2009    Temat postu:

hejka. bylem z moim busem u gazownika żeby go wyregulować. Pierwsze co powiedział że mam za mały reduktor do tego samochodu. I powinienem go zmienić na większy. Cena tej zabawy u niego to 4 stówy.
No i ma wtedy mniej palić.
O ile może mniej palić wtedy?
A i znalazłem na allegro taki reduktor za 230zł. Mógł by być? Zna się ktoś z was na tym?
[link widoczny dla zalogowanych]

przyjrzałem się temu mojemu reduktorowi i jest to AEG z naklejką 140 hp


Ostatnio zmieniony przez franio123 dnia Śro 12:16, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 12:38, 20 Maj 2009    Temat postu:

ten lovato 140KW bedzie ok jezeli masz silnik 3.0 albo 3.8 157 KM. A ten co masz AEG jest faktycznie za maly. Roynica w spalaniu bedzie okolo 1 do MAX 2 litry. 400 zl za podmiane reduktora jest ceena z kosmosu. Reduktor 250zl a wymiana to max 30 minut
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Śro 12:39, 20 Maj 2009    Temat postu:

czyli tak jak ja pisałem:) ale dużej różnicy przy spalaniu nie zauważysz naprawde to o 1 góra 3 litry Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Śro 15:23, 20 Maj 2009    Temat postu:

no to chyba nie watro wywalać kasy na reduktor nowy, chyba że jak coś się zacznie dziać ze starym to wtedy wymienię. A na marginesie jak jedziesz samochodem to jakie obroty srednio trzyma wini. Pytam bo mam manuala i nie wiem czy go czasem nie mulę a to na spalanie na pewno ma znaczenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:40, 20 Maj 2009    Temat postu:

ja staram sie nie przekraczac 2 - MAX 2.5 tys obr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Śro 21:45, 20 Maj 2009    Temat postu:

generalnie cały czas ok 1500 obrotów. A co do reduktora to przy tym mocniejszym autko szybciej się zbiera i niema tych wystrzałów jak dasz za dużo gazu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Śro 21:55, 20 Maj 2009    Temat postu:

to fakt, wystrzały w filtr się zdarzają. Może jak uporam się z innymi bolączkami to wymienię na większy. dzieki za odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tato65
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RYCHTAL / MLADA BOLESLAV
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:28, 21 Maj 2009    Temat postu:

krazowniksieci napisał:
czyli tak jak ja pisałem:) ale dużej różnicy przy spalaniu nie zauważysz naprawde to o 1 góra 3 litry Smile

Dzięki jeżeli sądzisz że 1 do 3 litrów mniej to nieduża różnica to znajdz nam wynalazek co ograniczy nasze koszta od 10-30% Question Chyba że Wini służy tylko w sezonie wakacyjnym Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin