Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaśnie przy sekwencji gaz-hamulec-gaz-hamulec
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaszalot
Nowy


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:22, 02 Lip 2008    Temat postu: Gaśnie przy sekwencji gaz-hamulec-gaz-hamulec

Winstar 3.0 1998 z gazem.
Najpierw zaczął szarpać i zaświeciła się kontrolka silnika. Potem był dwa tygodnie w warsztacie... Trzy razy z niego wyjeżdżał i trzy razy wracał po 50 km... Dzisiaj go odebraliśmy (po raz czwarty) i lampka silnika już nie świeci, ale na trasie 25 km - zgasł 4 razy. Nie oddam go już do poprzednich "specjalistów", bo powiedzieli, że nie wiedzą co zrobić...
1.Pierwsze pytanie - macie pojęcie, co to może być?
2. Gdzie naprawiać Windstara w Poznaniu?!

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam forumowiczów!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:42, 02 Lip 2008    Temat postu:

na benzynie chodzi ok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Śro 23:36, 02 Lip 2008    Temat postu:

kurcze pierwszym co mi się nasuneło do głowy to może zły gaz jakiś z paproszkami czy co. ale to znowu wykluczyli by "specjaliści" może reduktor?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaszalot
Nowy


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 7:29, 03 Lip 2008    Temat postu:

Na benzynę chodzi tak samo źle. On był na komputerze, także teoretycznie powinni o nim wiedzieć wszystko... Dzięki za odpowiedzi. A znacie jakichś mechaników w Poznaniu, którzy mogą mi pomóc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaszalot
Nowy


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 18:08, 03 Lip 2008    Temat postu: Silnik krokowy

Kolejny specjalista (podobno świetny) doradził mi wymianę silnika krokowego... Tylko, że on go nawet nie widział. Nie wiem, czy ryzykować 1000 zł... Co myślicie? To może być to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 19:49, 03 Lip 2008    Temat postu:

absolutnie nie kupuj silnika krokowego!
Silnik krokowy jest odpowiedzialny tylko za benzyne, a skoro Tobie źle pracuje i na benzynie i na gazie, tak więc to musi być element wspólny dla jednego i drugiego paliwa.
wyjaśnij tylko, czy auto gaśnie jak się już zatrzymujesz? czy w czasie jazdy też?
Niestety nie znam żadnego warsztatu z Poznania... nie moje okolice;/;/;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaszalot
Nowy


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:53, 03 Lip 2008    Temat postu: I co teraz...

Dzięki charger - zasiałeś ziarno wątpliwości Wink Teraz to już zupełnie nie wiem co robić...
Gaśnie mi przy dojeżdżaniu do świateł, przy hamowaniu po próbie ruszenia (jak się rozmyślę Wink ). Na szczęście nie w czasie jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 22:27, 03 Lip 2008    Temat postu:

hmm... "i have bad feelings about this" jak by to powiedział Obi Wan Kenobi;-)))))
Szczerze mowiąc to wyglada mi na to jakby silnik sie udusił poprostu.... jakby skrzynia "nie rozłączała" go... nie znam sie juz na tym dokladnie... musisz sie odezwac do Anthraxa...
Na asu.pl kiedys czytalem przypadek ze koles dojezdzal do świateł i mu gasł silnik i sie okazało coś ze skrzynia;/;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darioso
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:59, 03 Lip 2008    Temat postu:

czasami spitolony VSS daje podobne objawy. Przy uszkodzonym czujniku prędkości skrzynia źle zapina i rozpina - błąd VSS spoko wychodzi na kompie.
Mnie dzisiaj zapalił się 'check' i zaczął mrygać razem z objawami mniejszej mocy i nierównej pracy silnika. Wiem, że 'check' najczęściej świeci się stale jeśli już, a u mnie kontrolka równomiernie mryga tak na benzynie jak i na gazie. Silnik 3.8, 205KM z 96r. Może ktoś coś podpowie zanim uderzę do mechaniorów na kompa? Aha, mam jeszcze pytani, czy silnik może jednocześnie być zasilany gazem i benzyną? W ogóle by chodził z taką mieszanką?


Ostatnio zmieniony przez darioso dnia Czw 23:07, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 6:10, 04 Lip 2008    Temat postu:

z tym mryganiem to nie mam pojecia, ale co do jednoczesnego zasilanai benzyna i gazem to wg mnie zdecydowanie nie. Kiedyś jak miałem omege to miałem walniety jakis elektrozawor i wlasnie mieszal sie gaz z benzyna - nie szło potem odpalić wogóle auta - trzeba było średnio kręćić 10-15 s żeby benzyna "wypłukała" gaz i dopiero wtedy auto odpalało.... gorzej jak mi kiedyś padł akumulator ale to juz inna bajka;-)))

No i ten czujnik VSS też może być przyczyna gaśniecia silnika, ale to już powinien się wypowiedzieć jakiś fachowiec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin