Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Torque Converter Clutch System Stuck Off

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / pozostałe problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:33, 25 Maj 2017    Temat postu: Torque Converter Clutch System Stuck Off

Mam problem, że w czasie jazdy mam wysokie obroty.
Przykładowo przy prędkości115km/h obroty to około 3500.
Co jakiś czas wyświetla się błąd Check Transmission i miga lampka O/D Off.
Auto to Windstar 1999 3.8
Błąd sczytany w amerykańskim serwisie to:
Torque Converter Clutch System Stuck Off
Propozycja serwisu to remont skrzyni za minimum 3tyś zł.
Proszę o pomoc - może da się coś zrobić - może jest jakaś szansa że to czujka od czegoś jest winą całego zamieszania i dałoby się dużo niższym kosztem dokonać naprawy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:51, 25 Maj 2017    Temat postu:

Dodam jeszcze że 2 lata temu było coś robione ze skrzynią: Regeneracja konwertera, Zawór lock up, nowy olej. Było to około 10tyś km temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:13, 27 Maj 2017    Temat postu:

Mnie wariowała skrzynia niedawno , też jakieś dziwne komunikaty wywalało a okazało się , że padł czujnik prędkości , po jego wymianie wszystko wróciło do normy . Może też to masz ? A stan oleju w skrzyni ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aircat
Kierowca


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:15, 02 Cze 2017    Temat postu:

Masz pecha, konwerter do regeneracji i tym razem wymien zawor epc do kompletu, ale jak chcesz miec spokoj to zmien takze komplet panewek bo to nimi najczesciej ucieka cisnienie. Ogolnie to powinienes wykonac pomiar cisnienia liniowego na rozgrzanej skrzyni i porownac z dopuszczalnymi cisnieniami w tabelce. Serwis prawdopodobnie zmieni ci konwerter i olej na tym zakonczy zabawe i problem wroci za 20-30 tys km. Ogolnie ax4n jest o niebo lepsza od ax4s i o wiele rzadziej zdycha lecz ma mala wade fabryczna konwertera ( ciekawscy niech poszukaja informacji o takich samych skrzyniach we freestarach ) Mnie w styczniu same czesci wyszly ok 2 tys (700 regeneracja konwertera, uszczelki i epc 1250 i olej ktorego trzeba wlac ok 13l
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / pozostałe problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin