Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z pompowanym zawieszeniem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / zawieszenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łukasz 30
Nowy


Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:55, 19 Gru 2009    Temat postu:

a i jesze jedno od czego jest ten przelacznik w bagazniku po prawj stronie kolo lewarka on/off jak on dzila ? jakie ma dzialanie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:39, 19 Gru 2009    Temat postu:

Może będzie mniej komfortowo, ale sprężyny rozwiążą problem ostatecznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:58, 21 Gru 2009    Temat postu:

kolego czytaj uwaznie, napisalem ci ze to jest czujnik zwisu na bank i czyszczenie moze dac tyle co kadzidlo umarlemu, ja kupilem 2 szutki 1 martwa 2 podobnie mialem jak ty, u mnie raz dzialalo raz nie, i mam teraz sprezyny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agbaro
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:26, 21 Gru 2009    Temat postu:

Jak sprężarka napompuje poduchy i auto się podniesie użyj wyłącznika poziomowania (ten pstryczek koło lewarka) i wyłącz tak jakbyś miał podnosić auto na lewarku.
Można tak śmiało jeździć, będzie się świeciła tylko kontrolka. Jeśli nie opadnie to będzie znaczyć, że poduchy i zawory są OK. Skoro sprężarka nabiła ciśnienie też nie ma się co jej czepiać.
Pozostaje jak już było napisane czujnik poziomowania. Maże i on jest sprawny skoro czyściłeś wystarczy, że gdzieś się kabelek utlenił.
Powodzenia w poszukiwaniach.
Na początek jak już napisałem napompuj, wyłącz poziomowanie i śmigaj na wyłączonym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marsik070
Klubowicz


Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Wto 10:07, 22 Gru 2009    Temat postu:

Przycisk koło lewarka to czujnik uderzeniowy - odciecie zapłonu. Jak gdzieś mocno przydzwonisz to się włączy automatycznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aircat
Kierowca


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:11, 22 Gru 2009    Temat postu:

marsik070 napisał:
Przycisk koło lewarka to czujnik uderzeniowy - odciecie zapłonu. Jak gdzieś mocno przydzwonisz to się włączy automatycznie.

I tu się mylisz, przełącznik koło lewarka służy do wyłączania systemu poziomowania, czyli w skrócie sprężarki i zaworów. A wyłącznik wstrząsowy masz na słupku obok lewej nogi kierowcy Razz (taka dziura z czerwonym guzikiem, puknij tam mocniej to się przekonasz)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łukasz 30
Nowy


Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:02, 22 Gru 2009    Temat postu:

panowie zastosowalem sie do waszyach rad i problem jast nadal a wiec zrobilem jeszcze raz probe i po napompowaniu maksymalnie do gory zostawilem tak przez cala noc rano po sprawdzeniu nie opadlo nawet 1cm
wiec huraaaaa no wiec co jade po przejechaniu 5km wracalem zgarniajac snieg podwoziem opad na maksa po dojechaniu do domu napompowalem ponownie i tak zostawilem na pare godzin i nie opad ten sprzet jes zaczarowany a andidotum nie ma. a moze elektrozawory przy wybojach puszczaja ??????????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agbaro
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:08, 22 Gru 2009    Temat postu:

Nie koniecznie. Wygląda na to, że Windstary lubią się różnić. U mnie wyłącznik zawieszenia ( taki przełącznik ON/Off jak w Maluchu czy Polonezie) i wyłącznik wstrząsowy( czerwony guzik) oba są koło lewarka we wnęce bagażnika po prawej stronie. Wstrząsowy zaraz pod lewarkiem, zawieszenia niżej.
Podejrzewam, że posiadacze aut z motorem 3,8 nawet nie widzieli takiego przełącznika od zawieszenia bo mają zwykłe sprężyny i przycisk nie występuje. Stąd może błędne przypuszczenia co do czerwonego guzika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agbaro
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:18, 22 Gru 2009    Temat postu:

łukasz 30 napisał:
panowie zastosowalem sie do waszyach rad i problem jast nadal a wiec zrobilem jeszcze raz probe i po napompowaniu maksymalnie do gory zostawilem tak przez cala noc rano po sprawdzeniu nie opadlo nawet 1cm
wiec huraaaaa no wiec co jade po przejechaniu 5km wracalem zgarniajac snieg podwoziem opad na maksa po dojechaniu do domu napompowalem ponownie i tak zostawilem na pare godzin i nie opad ten sprzet jes zaczarowany a andidotum nie ma. a moze elektrozawory przy wybojach puszczaja ??????????


A jeździłeś z wyłączonym samopoziomowaniem? Po napompowaniu przełącznik na OFF i tak jeździć. Nie uwierzę, że oba elektrozawory jednakowo się zepsuły i obie poduchy jednakowo spuszczają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łukasz 30
Nowy


Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:29, 22 Gru 2009    Temat postu:

wlasnie to jest wszystko dziwne po wylaczenie tego przycisku on/off kolo lewarka dzieje dokladnie tak samo identyczne objawy nawet poodpinalem kostki z elektrozaworow i nic to samo na postoju trzyma w czasie jazdy opuszcza jakies wariactwo cholerne choroby nerwowej mozna sie nabawic albo niewiem myslicielem zostac. jeszcze nowosc powiem zrobilem test w postaci po napompowaniu poduszek na max z jednej z nich wyjelem elektrozawor i opadly calkowicie obie a nie jedna cuda sie dzieja moze ktos wie gdzie jest niewiem jakis zbijak albo kturedy upuszcza sobie powietrze po wyjeciu zaworow przy wlocie do poduszki sa takie 3 oringi 1 duzy i 2 male kolo siebie tuz przy otwoze wlotowym powietrza do poduszki moze te oringi sie zluzylu i nie trzymaja mozliwe to jest zeby tedy uchodzilo???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / zawieszenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin