Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Panowie pomocy! Biegi wchodzą, a nie ciągnie!
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KOZIOŁEK
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzany/Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:48, 17 Kwi 2010    Temat postu: Panowie pomocy! Biegi wchodzą, a nie ciągnie!

Witam wszystkich! Mam nadzieję, że jest tu między nami jakiśdobry szpec-mechanik Smile Otóż mam problem i to nie mały Confused Dziś skrzynia mi odmówiła w moim stateczku posłuszeństwa. Już przedstawiam w miarę jasno sprawę: zrobiłem dziś jakieś 70km po czym stanąłem na stacji zatankować, stacja shell oczywiście leje porządne paliwa (benzynka i gaz:) na stacji szmery bajery z kasjerkami, ale czas się zbierać, bo dużo spraw do załatwienia w mieście. Wsiadam do mojego winiego, odpalam, włączam D i ruszam powolutku. Włączyłem się powoli do ruchu, ale patrze: obroty prawie 4tysiące a dwójka nie chce wskoczyć! Zatrzymałem się. Zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz. Dalej to samo! Pomachałem biegami, wsteczny słaby jakby go w ogóle nie było :/ Miejsce takie, że nie da rady nic z autem zrobić ani nawet zostawić. Podjąłem decyzje, żeby przejechać powoli te 10km. Oczywiście z ledwością dojechałem na bezpieczny parking i postawiłem autko... Pomyślałem niech sobie odpocznie, może coś skrzynia wariuje, może olej w skrzyni...W tym czasie skoczyłem do motoryzacyjnego po litr na dolewkę, tak na wszelki wypadek. No cóż stan oleju w skrzyni jest... Co ja zrobię bez dobrego miejsca dla winiego?? Na parkingu nie będę się bawić w magika-mechanika. 3km od parkingu jest domek rodzinki z garażem to jakoś dojadę. Wstecznego już nie było w ogóle po odpaleniu, ale dobrze, że stał na małym wzniesieniu to się jakoś kopsnął do tyłu i wrzuciłem D. Duuuużo gazu i długo zanim ruszył powoli. Po jakimś kilometrze już całkiem opadł z sił. Ja mu więcej gazu, a ten coraz wolniej i coraz bardziej się męczył i lekki biały dymek ze skrzyni wraz z towarzyszącym mu smrodem spalonego sprzęgła/oleju aż w końcu stanał i trzeba bylo doholować niestety go :/ Podczas jazdy zauważyłem migającą się kontrolkę OVERDRIVE. To też nie dobrze... Ogólnie reakcja samochodu była taka, że wydawałoby się, jakby podczas jazdy ktoś nam wciskał powoli coraz bardziej sprzęgło, że w końcu autko całkiem stanęło i na każdym biegu zachowuje się tak, jakby był na luzie, a biegi wchodzą. Moje pytanie brzmi: koledzy! Czym to może być spowodowane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:51, 18 Kwi 2010    Temat postu:

no to załatwiłeś skrzynkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KOZIOŁEK
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzany/Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:53, 18 Kwi 2010    Temat postu:

a dokladniej?? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:17, 18 Kwi 2010    Temat postu:

jak zaczęła się ślizgać to trzeba było dać na 2 i powoli jechać do warsztatu lub zaciągnąć na N
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KOZIOŁEK
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzany/Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:20, 18 Kwi 2010    Temat postu:

cholerka :/ na 2 przejechałem gdzieś połowę tej trasy 10 km... ale od czego tak zaczęło się ślizgać? olej do wymiany czy jak..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:39, 18 Kwi 2010    Temat postu:

W tej sytuacji to wymiana oleju już nie pomoże. Czeka Cię niestety wyjmowanie skrzyni i remoncik. Miałem tak samo kiedyś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:43, 18 Kwi 2010    Temat postu:

jak się ślizga to trzeba stanąć i do warsztatu będzie mniej tarczek spalonych
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KOZIOŁEK
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzany/Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:49, 18 Kwi 2010    Temat postu:

nie ukrywam, że zadowolony to ja nie jestem. powiedzcie mi koledzy co lepsze: remontować czy lepiej kupić drugą? jakie mogą być orientacyjne koszta takiej naprawy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:16, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Z zakupem nowej (innej) trzeba uważać, występują dwa modele tej samej skrzyni. Numer skrzyni jest na tabliczce znamionowej, patrząc od góry- pod termostatem. Gdybyś się jednak zdecydował na zakup innej, używanej skrzyni, na 100% musisz być pewien ze jest sprawna, jeżeli będzie do remontu (twoja też jest do remontu). Koszt bardzo różny, zależy co będzie do wymiany. Podstawowe pytanie jakie należy zadać na początku- ile masz przejechane na skrzyni, tak około chociaż. Czy trzeba będzie wymieniać konwerter. Najlepiej rozebrać skrzynię i dopiero wtedy oceniać co jest do wymiany, i szacować koszty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:15, 18 Kwi 2010    Temat postu:

tak jak pisze diku pierwsze diagnoza potem rozsądna decyzja
PS: To ten wóz od ojca dziewczyny czy coś pokręciłem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin