Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak biegu pierwszego i wstecznego
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:17, 07 Mar 2010    Temat postu: Brak biegu pierwszego i wstecznego

Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum. Mam problem z moim Windstarem 1995.

Początkowo szarpał czasem (bardzo sporadycznie) przy załaczaniu "D". Biegi przełaczał później już bez problemów i bez szarpnięć. Czasem też na D trzeba było lekko dodać gazu, by zachwycił. Do czasu. W czasie trasy najpier po zatrzymaniu od razu rozpinał bieg i trzeba było wycować bieg na N i wrócić na D, by ruszył. Co coekawe, od tego momentu już nie szarpał, tylko bardzo płynnie zapinał bieg. Jedynie go rozpinał po jakieś minucie postoju.
I to też sie skończyło. po przejechaniu jakiś 50 km przestał wogóle ruszać na D. Wszelkie inne biegi (1 i 2) załaczał ładnie i ruszał na nich bez problemów. Po ruszeniu na 2 lub 1 , i załaczniu D ładnie przerzucał biegi aż do momentu zatrzymania. Wtedy znowu należało ruszyć na 1 lub 2, i dopiero po rozpędzeniu załaczyć D.
Po przejechaniu kolejnych 200 km (awaria na trasie) okazało się, że nie ma już R oraz 1. Ruszanie tylko z 2, po rozpędzeniu płynnie przełacza w zakresie od 2 do 4. Kontrolka OD nie świeci się.
Olej nie był wymieniany, jedynie dolane 2 litry. Teraz będzie wymieniany olej, ale czy jest sens? i czy ewentualnie na coś zwrócić jeszcze uwagę? Skrzynia nie hałasuje ani nie ma jakich kolwiek innch podejrzanych odgłosów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:29, 07 Mar 2010    Temat postu:

Na 2 biegu zawsze pojedzie, bo ten typ tak ma.
A co do D, to prawdopodobnie skrzynia jest już do "D".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:28, 07 Mar 2010    Temat postu:

Myślę że to pozycjoner lub po prostu styki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Pon 10:31, 08 Mar 2010    Temat postu:

popieram wojtka u mnie było podobnie jak u ciebie i pozycjoner wymieniłem i działa Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:11, 08 Mar 2010    Temat postu:

może będzie to głupie pytanie, ale Windstara nie znam - gdzie jest pozycjoner i jakie jest do niego dojście?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Pon 20:12, 08 Mar 2010    Temat postu:

pod maską z prawej strony pod rura od filtru powietrza.
musisz rozebrać filtr odrazu będziesz widział leży na skrzyni
tak to wygląda [link widoczny dla zalogowanych] ale cenowo tu mają drogo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:15, 08 Mar 2010    Temat postu:

Cześć
Pozycjoner jest na skrzyni pod filtrem powietrza i rurą ,
taka plastikowa puszka z wiązką kabli podłączonym cięgłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gobers
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Centrum
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:40, 09 Mar 2010    Temat postu:

I sie nie łam! W Winim awarie tylko wyglądaja na grozne, a z reguły sa to jakies problemy z elektryka etc. Przy wymianie oleju w skrzyni sprawdz czy w misce nie ma opiłków metalu.

Pozycjoner wyglada tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:38, 09 Mar 2010    Temat postu:

Przepraszam że się mądrzę ale opiłki to normalne jak olej był od nowości
problemem by był jakiś większy kawałek
Po za tym kiedyś kolega wymieniał olej w warsztacie po kupnie automatu ,naleli mu syntetyk i auto nie chciało ruszyć z miejsca mechanik od razu powiedział że skrzynia do remontu bo wcześniej nikt oleju nie wymieniał !!! TAKI MAJĄ SPOSÓB NA ŁATWĄ KASĘ
Wystarczyło wymienić na trójkę i auto chodzi już jakieś sześć lat
jakby nie zabrał samochodu do drugiego warsztatu to by zapłacił cztery tysie za nic
POWODZENIA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:18, 10 Mar 2010    Temat postu:

sdzięki za potpowiedzi, co do załamywania sie - mi to nie grozi, nie takie rzeczy się robi - w swojej flocie ma lewka 307 sw i tam to się można dopiero załamać.
Nie jeden automat zajechałem, a ten mi raczej wygląda na jakiś drobiazg niż coś poważnego - awaria nastapiła bez hałasu, stuków i inyyych dziwnych objawów, brak uślizgów biegów przed awarią, a olej raczej nie zmieniany był, dlatego raczej na to stawiam.
Po zakończeniu naprawy podam info, co było przyczyną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin