Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ASB AX4N

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:33, 19 Mar 2011    Temat postu: ASB AX4N

Witam po odpaleniu naprawionego silnika sprawdziłem czy skrzynia działa poprawnie ale niestety dupa Twisted Evil
Prawdopodobnie jest w trybie awaryjnym,dziwi mnie jednak co innego:
Jest wsteczny 2 i 3 i lock up,nie ma 1 i 4 czy w trybie awaryjnym nie powinno być tak że zapina tylko 2gi bieg i to wszystko??


Kompa resetowałem
Oleju nie wymieniałem(jest czyściutki i nie śmierdzi)
Czujnik prędkości sprawny

POZYCJONER??? nie wiem jak go rozebrać by go sprawdzić bo na około jest zanitowany,zwalić te nity i dostać się do środka????

Ja pierdziele nigdy nie kupujcie samochodu z ASB jak nie da rady sprawdzić skrzyni a skur...l się zażekał że skrzynia działa jak go spotkam to mu ryja obije Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Pomóżcie koledzy bo mi ręce opadają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:34, 19 Mar 2011    Temat postu:

Jak auto nie jeździło to pewnie czysty, może koleś zalał przed sprzedaniem świeży olej i dlatego jest czysty. Jak włączycz D powinien ruszać z 1 i po kolei zmieniać w górę, lub redukować. W trybie awaryjnym powinny być tylko 1,2,3, ewentualnie tylko te zapinane 2 lub 1wszystko zależy od przyczyny i rodzaju uszkodzenia. Lock-up to 4, więc nie do końca jest tak jak piszesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:50, 19 Mar 2011    Temat postu:

hmm na pewno rusza z 2go biegu ładnie przeżuci na 3kę ale to na pewno nie jest 4ka bo obroty przy 70km ma bardzo wysokie.


Byłem u niby znawcy od automatów i zrobiłem jakieś 55km i olej jest taki jaki był.
Niestety znawca okazał się totalnym laikiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:00, 19 Mar 2011    Temat postu:

Wygląda na to że nie zapina lock-up. Biegi może zmieniać przy różnych prędkościach- zależy od dynamiki jazdy. Skrzynia AX4S ma 3 biegi i lock-up(4) jak kto woli. Na 1 jedzie bardzo krótko, można nie zauważyć, szczególnie jak zmienia bardzo płynnie, bardzo dokładnie zaobserwuj obrotomierz. Jeżeli przy 100k/h i spokojnym deptaniu na gaz, ma w okolicach 3000/obr to faktycznie nie zapina lock-up.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:32, 23 Mar 2011    Temat postu:

Więc tak przy obrotach 3.300 mam 100km/h czyli nie zapina mi 4go biegu.

Wyskoczył mi błąd P0755 "Elektromagnes/cewka przesuwu B - wadliwe działanie
Czy to może jest wina któregoś solenoidu przy płycie sterującej

Czy(tak gdzieś czytałem na jakimś forum) to bardziej powiązane jest z układem recyrkulacji spalin EGR tyle tylko że ten błąd ewidentnie jest błędem ASB.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:25, 23 Mar 2011    Temat postu:

czwórka to na 90% zaworek
z jedynką to po prostu jak nie jedzie w pozycji 1 to nie ma
Najlepiej podmienić pozycjoner może styki pośniedziały?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:41, 23 Mar 2011    Temat postu:

Mam nadzieję że to tylko ten zaworek.

Pozycjoner jest nitowany żeby się do niego dostać to muszę zwalić te nity a potem skręcić małymi śrubeczkami pytam bo nigdy takiego ustrojstwa nie rozbierałem????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:38, 23 Mar 2011    Temat postu:

KTOŚ NA FORUM ROZBIERAŁ
jednak nie pamiętam kto ale było opisane


Ostatnio zmieniony przez wojtek11 dnia Śro 22:38, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:36, 24 Mar 2011    Temat postu:

Mam drugi ale jeszcze nie rozbierałem. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bingo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:19, 25 Mar 2011    Temat postu:

perkuter napisał:
Mam nadzieję że to tylko ten zaworek.

Pozycjoner jest nitowany żeby się do niego dostać to muszę zwalić te nity a potem skręcić małymi śrubeczkami pytam bo nigdy takiego ustrojstwa nie rozbierałem????


dokładnie tak, zdejmujesz nity i potem w ich miejce 4 śróbki bez problemów zakładasz, jedynie trzeba je odpowiedino dociąć, najlepiej po skręceniu.

co do zaworka - sprawdz opory na białej wtyczce oid skrzyni , gdzieś był ich opis
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / skrzynia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin