Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

windi 3.0 - kontrolka oleju i halas
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmmarek
Nowy


Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:57, 20 Wrz 2010    Temat postu: windi 3.0 - kontrolka oleju i halas

witam,

jestem marek, od ponad roku mam windstara 3.0 1997 i jestem ogolnie
bardzo zadowolony. jakis czas temu pozyczylem autko znajomym i dostalem
go zpowrotem w dosc nieciekawym stanie ...

problem jest taki, ze pali sie kontrolka oleju i silnik halasuje, jednak
jeszcze jezdzi w miary normalnie. tak na pierwszy rzut oka to moja
teoria jest pompa olejowa, a halas to zawory bez oleju. zanim sie udaje
do mechanika pytam grzecznie czy ktos zna ten problem.

pozdrawiam

marek

ps przepraszam za moj polski, nadal sie uczy Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:17, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Problemu nie znam ale samochodu i żony bym nie pożyczał nikomu..... Cool

Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Pon 19:18, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ruta2684
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:26, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Irek napisał:
Problemu nie znam ale samochodu i żony bym nie pożyczał nikomu..... Cool
święte słowa. Very Happy ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junior
Kierowca


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:27, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Ciężko powiedzieć,co może być ,ja stawiam na pompę oleju ,ale jak sam nie robisz to i tak musisz dać do mechanika
Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmmarek
Nowy


Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:52, 20 Wrz 2010    Temat postu:

ruta2684 napisał:
Irek napisał:
Problemu nie znam ale samochodu i żony bym nie pożyczał nikomu..... Cool
święte słowa. Very Happy ...


wiem wiem Rolling Eyes sa jeszcze inny rzeczy, ktorych juz nikomu nie pozycze ...

junior napisał:
Ciężko powiedzieć,co może być ,ja stawiam na pompę oleju ,ale jak sam nie robisz to i tak musisz dać do mechanika
Powodzenia


no a tutaj licze na wasz pomoc. przy tym silniku jeszcze nic nie robilem,
macie moze jakis wskazowki jak sie sprawdzi/wymienia pompke oleju,
jakis inny pomysly? nie chce rozebrac pol autko a potem stwierdziec ze
jednak trzeba do mechaniora i dzwonic po lawete ...

dziekuje za cieplych slow,

marek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:18, 20 Wrz 2010    Temat postu:

przy aparacie zapłonowym masz czujnik położenia wałka rozrządu, a pod nim taką małą zębatkę na wałku i to jest cała wina.Jak znajdę to wrzucę fotkę. To jest główna wada silnika 3.0 zużywająca się zębatka.Prawidłowo powinno się ją kontrolować co 100tyś km.
Ps. nie radzę odpalać silnika w tym stanie gdyż ta zębatka napędza pompę olejową i silnik chodzi bez pełnego smarowania
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmmarek
Nowy


Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:30, 20 Wrz 2010    Temat postu:

no to serdecznie dziekuje za informacje. czy mozna to sam wymieniec, ile to mniej
wiecej kosztuje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:37, 20 Wrz 2010    Temat postu:

używka np. na Aledrogo [link widoczny dla zalogowanych]
I ta zębatka co ją widać na zdjęciach się wyciera a nawet wyłamują się zęby
Nowy ten wałek nie wiem trzeba by było się bardziej zagłębić w sklepy z częściami do amerykanów.
Najlepiej go wykręcić i zobaczyć w jakim on jest stanie.


Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Pon 21:41, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmmarek
Nowy


Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:47, 20 Wrz 2010    Temat postu:

serdecznie dziekuje. to jest nr czesci 12A112 ? czy dam rade to sam wykrecic czy
lepiej sie udac do fachowca?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłymirus
Klubowicz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów WLKp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:16, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Wymienić dasz radę sam, jedynie musisz zaznaczyć sobie jak jest włożony żeby ż powrotem tak samo włożyć. To najprostsza metoda.
Tu masz link do podobnego tematu http://www.windstar.fora.pl/silnik,24/wymiana-czujnika-polozenia-walka-rozrzadu,332.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin