Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelka pod glowica
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:25, 22 Maj 2010    Temat postu:

Odepnij wszystkie kosteczki elektryczne od wtrysków potem odkręć 4 śrubeczki od listwy i mocniej szarpnij do góry i wyjdą całe wtryski razem z przewodami paliwowymi czyli cała listwa.


Nie wiem czy dobrze napisałem bo zamotany tochu jestem ale jak zlokalizujesz te 4 śrubeczki to już pójdzie jak spłataka.

Żadnych przewodów nie rozpinaj tylko całość do góry i na bok odsuń by nie przeszkadzały
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:31, 22 Maj 2010    Temat postu:

Nie ma potrzeby odłączać przewody paliwowe od listwy, na upartego to nawet nie musisz zdejmować wtyczek z wtryskiwaczy. Przy montarzu masz mniej pracy i nie musisz się głowić która wtyczka do którego wtryskiwacza Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:01, 23 Maj 2010    Temat postu:

Dzięki chłopaki wszystko do góry bi rozkręcam dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:56, 25 Maj 2010    Temat postu:

No i sprawa wycieku płynu się wyjaśniła przyczyną była pęknięta głowica ta z tyłu Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Wto 19:53, 25 Maj 2010    Temat postu:

niezazdroszczę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:10, 25 Maj 2010    Temat postu:

Spoko nie w moim tylko kolegi ja mu tylko naprawiam Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:05, 25 Maj 2010    Temat postu:

JA jeszcz nie wykręciłem z braku czasu może jutro się wszystko wyjaśni?
Powiedz kolego z jaką siłą dokręcasz głowicę
czy może na wyczucie
można też podobno kupić nasadki TOPEX i dokręcać aż pęknie hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:13, 25 Maj 2010    Temat postu:

pierwsze dokręcenie 48-54 Ft/Lbs a następne 63-73 Ft/Lbs
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:21, 25 Maj 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tu można sobie policzyć przeliczyć porachować Wink Razz

Ostatnio zmieniony przez perkuter dnia Wto 21:26, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:52, 25 Maj 2010    Temat postu:

Na AutoZone.com jest podana kolejność i siła przykręcania szpilek głowicy. Nie zazdroszczę, jest przy tym trochę pracy. Sprawdźcie przyczynę pęknięcia głowicy, tj- wyciek płynu(którędy i dlaczego), brak chłodzenia(silniki wentylatorów chłodnicy), pompa wodna nie pompuje, termostat zblokowany, może jeszcze jakieś inne powody. Głowica tak sama z siebie nie pęka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin