Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uszczelka pod głowicą
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Czw 14:55, 28 Kwi 2011    Temat postu:

kulawyns napisał:
A ja już też jestem po wymianie uszczelek i po wielkich trudach w pozyskaniu nowego czujnika do wskaznika temperatury może w poniedziałek w końcu zacznę śmigać moim Winim Laughing


ilę to Ciebie kosztowało?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kulawyns
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 19:41, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Zakupy robiłem w [link widoczny dla zalogowanych]
Zestaw uszczelek górny silnika HS9234PT 699,00zł
Filtr powietrza CA7774 65,00zł
Filtr oleju PH3600 3x 20,00zł 60,00zł
Świeca zapłonowa platynowa AP765 6x 21,00zł 126,00zł
Termostat 13009 29,00zł 1 29,00zł
Rolka napinacza paska wielorowkowego 38009 120,00zł
Pobranie - DHL, Płatność przy odbiorze 25,00zł


Do tego jeszcze
5L najtańszego oleju do przepłukania silnika 55zł
Planowanie głowicy 2x 90zł 180zł
Olej Mobil 1 6L 100zł
Ropa do mycia silnika 5L 2Ozł
Robocizna 700zł

Jak narazie to wyszło mnie 2179zł

+ inne duperele Razz

Ale mam jeszcze problem bo na wolnych obrotach przebiera i gaśnie silniczek krokowy wyczyszczony działa BDB i nie wiem co jeszcze może być przyczyną falowania obrotów chyba.


Ostatnio zmieniony przez kulawyns dnia Czw 19:54, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:52, 28 Kwi 2011    Temat postu:

To remoncik za tobą falowanie to pewnie pompa klimy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
windi95
Klubowicz


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:10, 29 Kwi 2011    Temat postu:

kulawyns napisał:
ale mam jeszcze problem bo na wolnych obrotach przebiera i gaśnie silniczek krokowy wyczyszczony działa BDB i nie wiem co jeszcze może być przyczyną falowania obrotów chyba.


jeżeli jesteś na 100% pewny co do prawidłowej pracy silniczka krokowego to spróbuj jeszcze przeczyścić przepływomierz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kulawyns
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 7:22, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Co do silniczka krokowego raczej jestem pewien bo jak go odepnę to chodzi jeszcze gozej. Klimę odpiołem i nie chodzi. A zastanawiam się czy go nie podpiąć pod kompa moze by coś wykazało. I zastanawiam się czy to nie wina np: cewki bo wygląda nie zabardzo jest przygnita w jednym miejscu ciekawe czy komp wykazał by czy cewka jest uszkodzona?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kulawyns
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 16:10, 24 Maj 2011    Temat postu:

Dziś byłem u elektromechanika podpioł auto do kompa pokasował błędy ponoć dużo ich było! Ale zauważył ze uszkodzony jest ten [link widoczny dla zalogowanych] czujnik i odpiął ten [link widoczny dla zalogowanych] wężyk i auto chodzi już normalnie mówi że uszkodzonu jest bo zasysa cały czas powietrze a powinien tylko przy chamowaniu lub postoju! Coto jest za czujnik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kifiu
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:34, 24 Maj 2011    Temat postu:

na drugim zdjeciu jest zawor EGR. odcina sie go w ten sposob ze sciagasz podcisnienie do niego idace (bodajze zielony wezyk) i wkrecasz w to podcisnienie srubke zeby powietrza nie zasysal. i juz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kulawyns
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 19:23, 24 Maj 2011    Temat postu:

Tak też uczyniłem Laughing I pytanie czy jest to do czegos potrzebne czy zostawić tak jak jest i nie naprawiać? I jak podnieść troszkę obroty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:28, 25 Maj 2011    Temat postu:

obroty śrubką jak w gaźnikowcach a zawór wymień bo jest potrzebny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harnas40
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa / Chorzenice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:20, 25 Maj 2011    Temat postu:

ja drodzy koledzy robiłem uszczelkę dokładnie jakieś 60 000 km temu w częstochowie na warszawskiej, za całość zapłaciłem 2500zł, drogo jak diabli, do tego po remoncie jak wyjechałem z tzw serwisu aut amerykanckich auto nie chodziło idealnie silnik chodził jak pijany, po kilku dniach wróciłem i usłyszałem ze to na 100 % dół silnika i kolejne 1000zł, kasy nie miałem więc z serwisu wyjechałem , forum poczytałem nowe świece po 11 złotych kupiłem i przewody napięcia bo mi się nie podobały a nowe były, dokładniej miały tylko po jednym tzw kliku zapinającym na cewkę, dowiedziałem się że są to przewody od silnika 3,0 a nie 3,8 kupiłem na dwa tzw. kliki założyłem i tak sprawę rozwiązałem,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin