Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Montowanie turbiny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patay
Nowy


Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:34, 23 Lis 2015    Temat postu: Montowanie turbiny

Witam wszystkich serdecznie mam do Was pytanie drodzy forumowicze. Chciałbym zamontować turbosprężarkę do Ford Windstar II, silnik 3.0, 148KM. Dużo czytałem na stronie warsztatu autoryzowanego Melett Bosch Diesel Service u Pawlika [link widoczny dla zalogowanych] cała masa bardzo ciekawych artykułów o turbosprężarkach warto poczytać. Czy ktoś z Was montował może turbinę? Jaki jest koszt takiego zabiegu? Chętnie poczytam wszelkie rady na ten temat. Pozdrawiam.

Ostatnio zmieniony przez Patay dnia Pią 21:18, 25 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:41, 23 Lis 2015    Temat postu:

Nawet jeśli by Ci się ta sztuka udała to się skrzynia rozleci w moment, lepiej kup auto z silnikiem 3.8

Ostatnio zmieniony przez wiesiu dnia Pon 11:41, 23 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
techniks-2
Kierowca


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hamburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:14, 23 Lis 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:37, 23 Lis 2015    Temat postu:

Przeróbka kolektora dolotowego , przeróbka kolektora wydechowego , dodatkowe smarowanie turbiny bo bez tego nie zdążysz się nią nacieszyć , sterowanie turbo-boostem , tak w bardzo wielkim skrucie ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Wto 8:57, 24 Lis 2015    Temat postu:

Jeszcze w większym skrócie: to co zapłaciłeś za samochód, to tyle samo wpakujesz w turbo Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:57, 24 Lis 2015    Temat postu:

I dlatego napisałem że taniej, szybciej i pewniej będzie zmienić na sztukę z mocniejszym seryjnym silnikiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:53, 25 Lis 2015    Temat postu:

Jak mam być szczery, to 3,8 ze swoimi bodajże 204 koniami mechanicznymi wcale nie urywa dupska.
A nawet jakby z 3.0 zrobić 250KM (hehe), to fabryczna skrzynka jest tak wolna i nieprecyzyjna, że szybka jazda tym autem jest wątpliwą przyjemnością.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Czw 9:17, 26 Lis 2015    Temat postu:

Phil napisał:
Jak mam być szczery, to 3,8 ze swoimi bodajże 204 koniami mechanicznymi wcale nie urywa dupska.
A nawet jakby z 3.0 zrobić 250KM (hehe), to fabryczna skrzynka jest tak wolna i nieprecyzyjna, że szybka jazda tym autem jest wątpliwą przyjemnością.

Zgadzam się z tobą. W naszych samochodach skrzynia strasznie blokuje moc silnika i nie pozwala mu się dobrze rozwinąć. Do tego dochodzi jeszcze masa samochodu, no i opór, jaki stawia buda podczas jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:22, 26 Lis 2015    Temat postu:

Reasumując : jeśli chcesz popalić głupa na światłach to kup Calibrę lub Lancera . Windstara konstruowano dla innych celów i dla innych kierowców ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Pią 21:14, 27 Lis 2015    Temat postu:

mam 3,0 w nowej budzie i na przyśpieszenie jak i prędkości nie narzekam. bardzo dużo samochodów już zostawiłem na światłach ale...tylko i wyłącznie na gazie z shella. próbowałem juz chyba wszystkich możliwych stacji i ten gaz jest naprawdę power. Na gazie ze stacji brico w ogóle nie chciał jechać. ledwo się toczył. shellowski jest trochę droższy, ale za to mniej go spali i ma naprawdę wóz kopa.
w necie znalazłem też taką opinię:

Opinia o układzie napędowym:
po prostu rakieta i komfort przy ruszaniu lub w potrzebie dodatkowo posiada ja nazywam dopalaczem over drive reduktor biegu o jeden niżej bez względu na prędkość jaką jedziesz potrzebujesz wystrzelić wciskasz i jedziesz

faktycznie to tak działa? jeszcze nigdy z tego nie korzystałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin