Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

falujące wolne obroty na gazie i benzynie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pavlos
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:14, 07 Gru 2015    Temat postu: falujące wolne obroty na gazie i benzynie

Cześć.
Jak jest zimny, to wiadomo - chodzi na ssaniu i nie dzieje się nic ciekawego.

Po lekkim rozgrzaniu obroty spadają i zdarza się mu prygasnąć.
Po przełączeniu na gaz problem z przygasaniem ustaje.
Po nagrzaniu falują obroty - zarówno na gazie jak i benzynie.

Ciekawa sprawa - przy wciśnięciu gazu do oporu wchodzi na wysokie obroty i też faluje - wiecie takie warczenie przerywane Smile
I to na gazie jak i na benzynie Smile

Jak zapnie czwarty bieg przy wolnych obrotach - ok 1500-1600 - to jest wyczuwalne poszarpywanie - i na gazie i na benzynie.

Po gwałtownym wciśnięciu gazu słychać po maską głośne syknięcie. - Czy u Was też tak jest, czy to objaw lewego powietrza, czy otwarcia przepustnicy ?

Dzięki za odpowiedzi ! Smile


Ostatnio zmieniony przez pavlos dnia Pon 20:16, 07 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:42, 07 Gru 2015    Temat postu:

Cytat:
Ciekawa sprawa - przy wciśnięciu gazu do oporu wchodzi na wysokie obroty i też faluje - wiecie takie warczenie przerywane


To się nazywa "odcięcie" żeby korba nie wyszła bokiem.

Cytat:
Po gwałtownym wciśnięciu gazu słychać po maską głośne syknięcie. - Czy u Was też tak jest, czy to objaw lewego powietrza, czy otwarcia przepustnicy ?


Proponuję po prostu sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza.

Cytat:
Jak zapnie czwarty bieg przy wolnych obrotach - ok 1500-1600 - to jest wyczuwalne poszarpywanie - i na gazie i na benzynie.


Kable, świece, cewka, ciśnienie sprężania xD


Ostatnio zmieniony przez Phil dnia Pon 21:42, 07 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pavlos
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:41, 08 Gru 2015    Temat postu:

Kable i świece wymienione. Cewkę najlepiej sprawdzić wymieniając na nową cewkę?

A odcięcie rozumiem jest ok Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk6666
Kierowca


Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:06, 09 Gru 2015    Temat postu:

Miałem to samo, czyszczenie krokowca i przepływomierza, wymiana świec i kabli nie pomogło. Pomogła wymiana przepływomierza i wszystko się kręci jak powinno. Dla oszczędzenia kasiorki poszukaj po symbolu od jakiej furki pasuje, u mnie wszedł z Maverika a u znajomego z Tribute
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pavlos
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:32, 11 Gru 2015    Temat postu:

kamyk6666 napisał:
Dla oszczędzenia kasiorki poszukaj po symbolu od jakiej furki pasuje


Gdzie mogę to sprawdzić ?

Ciekawa sprawa - w tej tubie, gdzie znajduje się filtr powietrza jest wtyczka i w około niej gumka-uszczelka. W momencie jak podniosę uszczelkę - obroty falują intensywniej, jak wcisnę to słabiej. Czy może mieć to związek z lewym powietrzem ?

Inna ciekawa sprawa - spalanie LPG 30l/100 w mieście Smile Coś nie halo Smile
Gaz dopiero podłączyłem - tzn instalacja była, ale po wymianie silnika na nowo podłączona.
Mój Jeep 5,2 V8 palił mniej Smile

Może komuś mówią coś symptomy-jakiś wspólny mianownik, coś czego nie będę musiał szukać pół roku wymieniając pół auta.


Ostatnio zmieniony przez pavlos dnia Pią 23:42, 11 Gru 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk6666
Kierowca


Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:53, 12 Gru 2015    Temat postu:

Widzę ,że kolega też przesiadł się z ZJ na Forda Smile ta wtyczka jest od przepływomierza, jak to rozbierzesz to powinien tam być numer seryjny przepływki. Jakby co to dzwoń numer na PW wyślę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pavlos
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:59, 12 Gru 2015    Temat postu:

kamyk6666 napisał:
Widzę ,że kolega też przesiadł się z ZJ na Forda


Tak i trochę żałuję. Miałem właśnie do gazownika podjechać na test, ale mi nie odpalił. Kurde ..
Aku ok, pompa chodzi, rozrusznik nie kręci.
Wczoraj też tak miałem, ale za 2 razem poszedł.
Przewajchowałem, bo może to być czujnik na skrzyni, co myśli że skrzynia nie jest na P i nic.

Help, I need somebody ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phil
Kierowca


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3miasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:09, 12 Gru 2015    Temat postu:

Sprawdź styki na pozycjonerze od skrzyni. Ewentualnie może być kostka stacyjki.

Ewentualnie może się po prostu skończył rozrusznik.
Nie wiem jak jest po 99 roku, ale w starych Windstarach wystarczy np. śrubokrętem zmostkować te dwie duże śruby na rozruszniku i powinien kręcić.


Ostatnio zmieniony przez Phil dnia Sob 14:11, 12 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 17:55, 12 Gru 2015    Temat postu:

pavlos napisał:
kamyk6666 napisał:
Widzę ,że kolega też przesiadł się z ZJ na Forda


Tak i trochę żałuję. Miałem właśnie do gazownika podjechać na test, ale mi nie odpalił. Kurde ..
Aku ok, pompa chodzi, rozrusznik nie kręci.
Wczoraj też tak miałem, ale za 2 razem poszedł.
Przewajchowałem, bo może to być czujnik na skrzyni, co myśli że skrzynia nie jest na P i nic.

Help, I need somebody ...

Czytales moj temat o kostce stacyjki?
Napisalem tam, jak ja sprawdzic.
Ja obstawiam, ze u ciebie tez poleciala, skoro raz odpala, a raz nie.
Chcac odpalac samochod musisz np. przykrecic kawalek kabla do malej stuby na rozruszniku i po przekreceniu zaplonu dotknac kablem do plusa akumulatora Very Happy
Ja na razie mam odpalanie z przycisku, bo czekam na kostke ze Stanow, bo k***a...zaden sklep nie chcial mi sciagnac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pavlos
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:28, 12 Gru 2015    Temat postu:

patryczysko napisał:

Czytales moj temat o kostce stacyjki?


Gdzieś mi się przewinął. Jeśli to jest źródłem problemu, to może dlatego w momencie przekręcania kluczyka i po odpaleniu raz mi się świtało wewnętrzne zapalało, raz gasło ??

Edit: temat zgłębiłem - spróbuję sprawdzić w jasnościach - pytanie powyżej aktualne.

Edit 2: zanurkowałem pod auto, zwarłem bieguny rozrusznika i kręcił, ale silnik ani drgnął. Stacyjka przekręcona oczywiście jak przy odpalaniu O_o

Przy okazji zauważyłem kabelek ochodzący od sondy lambda, który odlutowany był od obudowy rozrusznika - być może to jakaś masa na lewo podłączona, bo coś nie działało.
Tylko czy sonda lambda będzie za to wszystko odpowiedzialna - falowanie obrotów, bardzo wysokie spalanie ??


Ostatnio zmieniony przez pavlos dnia Nie 14:01, 13 Gru 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin