Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

witam i prosze o pomoc w jak najszybszym czasie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / pozostałe problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:25, 01 Cze 2010    Temat postu:

jedź do elektryka tamten też musi mieć czujnik położenia wału może na kole zamachowym a może trzeba przykręcić stary
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junior
Kierowca


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:54, 01 Cze 2010    Temat postu:

Podepnę się.
U mnie falują obroty na benzynie ,ale nie zawsze chociaż czasami wchodzi na obroty ,tak na około 1500 obrotów,a na gazie to na wolnych obrotach gaśnie.
Czy przypadkiem to też może siedzieć czujnik położenia wału??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:45, 02 Cze 2010    Temat postu:

Falujące obroty to:

1-silniczek krokowy (wyczyść)
2-sprawdź podciśnienia (czy są podpięte)
3-wyeliminuj lewe powietrze (może która guma od powietrza jest pęknięta)
4-przepływomierz padnięty albo wystarczy go przemyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszlukasz88
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:33, 04 Cze 2010    Temat postu:

i jest tak założyłem ten czujnik bo okazało sie ze go w tamtym silniku nie było ale iskry jak nie bylo tak niema i mam jeszcze jedna dziwna oznakie wczesniej jak przekrecilem zaplon to pompka od paliwa załączyla sie na chwile i zaraz sie wylaczala teraz pompuje caly czas co jest grane z tym samochodem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszlukasz88
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:41, 04 Cze 2010    Temat postu:

poszperalem troche w necie i tu pisze ze ta pompka to oznaka ze komuter sie spalil i idzie na jakims trybie awaryjnym co o tym sadzicie gdzie w windstarze siedzi komuter
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:04, 05 Cze 2010    Temat postu:

W jakim windstarze ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perkuter
Kierowca


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zwoleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:42, 05 Cze 2010    Temat postu:

lukaszlukasz88 sprawdź ciśnienie na listwie paliwa i jeszcze może banalne ale sprawdź ile paliwa masz w zbiorniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszlukasz88
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:39, 05 Cze 2010    Temat postu:

są takie objawy niema iskry pompka paliwa cały czas pompuje i nie załacza wtrysków nie daje wogóle na nie impulsu mysle ze to coś ze sterownikiem mógł siąść od tego ze masa była słabo przykręcona do silnika. Jak bende kupował sterownik to czy patrzeć na oznaczenia czy musza byc takie same jak na tym stary czy wystarczy ze ze bedzie od takiego silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:56, 06 Cze 2010    Temat postu:

Oznaczenia tylko takie jak na starym, na tym na którym wszystko dobrze działało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aircat
Kierowca


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:28, 06 Cze 2010    Temat postu:

Nie zapominaj że sterownik silnika steruje jeszcze skrzynią, a w niektórych egzemplarzach wspólnie z elektroniką ABS steruje TC, więc lepiej nie mieszać sterowników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / pozostałe problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin