Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

instalacja LPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / instalacje gazowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aircat
Kierowca


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:17, 09 Lip 2009    Temat postu:

Jeżeli ma wbity gaz w dowód to nie ma problemu, instalacje może zmieniać jak rękawiczki, liczy się tylko w tym momencie homologacja na butlę. A jeżeli chodzi o sekwencję to za niecałe 1200 dostaniecie komplet na przód i do tego trzeba jeszcze butle z wielozaworem doliczyć, no i mieć możliwość załatwienia kwitu na montaż.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junior
Kierowca


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:19, 12 Lut 2010    Temat postu:

Ja mam instalkę też z reduktorem (nie wiem której generacji) i byłem zapytać się ile by mnie wyniosła sekwencja,i gościu powiedział że za 2400 zł(3300 nowa) założą mi,ale jak mi powiedział,że różnica w spalaniu wynosi 2 litry ,to od razu dałem sobie na luz,a poza tym sekwencja ma jeszcze jeden minus ,bo jak gaz się kończy to dosłownie i przełącza na bene,a z reduktorem jeszcze można trochę się potoczyć.Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harnas40
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa / Chorzenice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:21, 17 Paź 2010    Temat postu:

mój wini ma założoną zwykłą instalację tzw. śrubę i powiem szczerze w trasie jak jechałem na berlin przy 120km to spalanie 12,8l na 100 a jak jeżdzę lokalnie to pali 17 za 40 zrobię 100 km na dość krótkich odcinkach to według mnie jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:06, 17 Paź 2010    Temat postu:

Przy ręcznej regulacji tak będzie jednak nie możesz wykorzystać możliwości dużego silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adcki
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:54, 31 Paź 2010    Temat postu:

Czytam wasze wypowiedzi bo sam zamierzam niebawem założyć gazik do swojego Winniego. Widzę że są zwolennicy IIgeneracji jak i wtrysku gazu.

Wg. mnie zdecydowanie lepiej założyć wtrysk gazu bo:
- różnica w mocy gaz/benzyna jest praktycznie nieodczuwalna,
- lepsza i precyzyjniejsza możliwość wyregulowania wtryskowej inst. gazu (na podstawie wtryskowej mapy benzyny)
- bark jakichkolwiek zagrożeń dla silnika typu - "strzały w kolektor"
Jedyny minus tej instalacji to cena Sad

Jeśli chodzi o instalkę II generacji tzw. mieszalnikową to zapominacie o jednej zasadniczej różnicy na jej niekorzyść .
Przy montarzu instalki, montowany jest misker gazu (aluniniowy pierścień zakładany za puszką filtra powietrza a przed przepływomierzem) który automatycznie pogarsza również osiągi auta na benzynie. Zmniejsza on średnicę rury dolotowej powietrza (z reguły średnica jest zmniejszona nawet 30-40% !) przez co silnik poprzez kolektor zasysa go minej i w efekcie jest słabszy.
Poza tym, zawsze istnieje ryzyko cofnięcia mieszanki i jej zapłon w układzie dolotowym czyli "strzał w kolektor", w efekcie czego można stracić np. przepływonierz jak i inne elementy dolotu (rury, puszkę filtra itp.)

Ja na pewno założę wtrysk gazu a jeśli chodzi o jej cenę to z czasem się zwróci a użytkowanie jest dużo przyjemniejsze.
(Miałem już auta i z jedną i z drugą instalacją - więc bagarz doświadczeń spory Laughing )

Pozdr.


Ostatnio zmieniony przez Adcki dnia Nie 18:55, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:10, 31 Paź 2010    Temat postu:

Ja jak bym montował to też sekwencje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Nie 21:02, 10 Kwi 2011    Temat postu:

hejka panowie. takie pytanko mam. samochód na gazie chodzi pięknie jedynie ma trochę wysokie wolne obroty około 1200. nieraz jak dłużej postoję na światłach to zejdą do 1000. nie chciałbym specjalnie grzebać przy reduktorze bo mam niemiłe doświadczenia. być może z reduktorem jest coś nie tak bo nie chce dać się ustawić na 800. albo poniżej i silnik gaśnie lub ma właśnie powyzej 100. czy przy tych obrotach jakie mam zużycie gazu w mieście będzie dużo wyższe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:07, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Przy takich obrotach nie masz problemów z włączaniem D lub R? Zużycie zużyciem, gazownik nie potrafi sobie z tym problemem poradzić? Takie obroty są mało zdrowe, dla skrzyni jak i dla silnika (oczywiście w korkach).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Nie 22:15, 10 Kwi 2011    Temat postu:

nie, nie mam problemu bo mam manuala Smile jak postoję w korkach dłużej to schodzą w okolicy 1000. gazownik mówi: wymienić reduktor potem zobaczymy. nie chciałbym niepotrzebnie wywalać kasy. a i mówł też że mam za mały reduktor do jego mocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:32, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Zapomniałem o tym manualu. Znacznej różnicy chyba nie powinno być w zużyciu gazu. Jeżeli dużo jeździsz to na pewno warto zaiwestować w reduktor, jeżeli faktycznie jest za mały. Poprawią się wtedy osiągi, dynamika, silnik nie będzie dostawał po "zaworach".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin