Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prosżę pomóżćie czeszczenie przy skręcaniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elementy mechaniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbynek
Klubowicz


Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzykawka/Olkusz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:21, 18 Kwi 2009    Temat postu:

ARACLE, ja też mam w końcówkach drążków "smarowniczki" Smile Oczywiście w oryginałach tego nie ma, ale jak kupowałem, to miałem dwie możliwości wyboru: ze "smarowniczką lub bez, wybrałem pierwszą opcję i jestem bardzo zadowolony Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARACLE
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SKWIERZYNA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:22, 20 Kwi 2009    Temat postu:

charger napisał:
to skąd masz te końcówki? w oryginalnych nie ma czegoś takiego


wygląda na to że są to właśnie oryginalne bo są na nich loga forda, jeden łącznik nie ma smarowniczek i nie ma logo forda więc chyba był wymieniony, samochód sam sprowadzałem z kanady więc jak było coś wyminiane to tam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mistrzoo
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:22, 21 Kwi 2009    Temat postu:

Do charger
U mnie na bank były to końcówki i to te od wewnętrznej strony po zabiegu który opisałem wcześniej natychmiast ustało. Przecież wiem co zrobiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
charger
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:11, 21 Kwi 2009    Temat postu:

ciekawe, nie spotkalem sie z takim czyms. generalnie dobrze wiedziec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Wto 23:41, 21 Lip 2009    Temat postu:

BULANOS a te trzeszczenie przechodziło po chwili jazdy???? bo ja dzis przejechałem kilka setek km i po godzinie postoju ruszam i słysze własnie jakiś zgrzyt przy skręcaniu i kierownica jak by ciężej szła znaczy jak by o cos ocierała, albo jak by mi ktos koła trzymał, po przejechaniu ok. 2km ustaje! i wszystko jest ok. A wszystkie części jak gałki łączniki, sprężyny, amortyzatory itp. mam powymieniane. I nie wiem czy mam to olać czy się tym przejąć??

Ostatnio zmieniony przez krazowniksieci dnia Wto 23:44, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejka
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:17, 14 Sty 2011    Temat postu:

Jesli trzeszczenie wystepuje kiedy krecisz kierownica podczas postoju, to bankowo jest to gorne lozysko amortyzatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:21, 14 Sty 2011    Temat postu:

Temat jak by nie aktualny ale jak trzeszczy to przeważnie sworznie bo jak górne łożysko stanie to kierownik ciężko chodzi i pompa będzie wyła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elementy mechaniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin