Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana kabli WN Windstar 2002 3.8 SE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodeknur
Nowy


Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:50, 04 Lis 2014    Temat postu: Wymiana kabli WN Windstar 2002 3.8 SE

Witam, na początek, bo nowy jestem.. I pytanko.. Poratuje ktoś schematem jak mają być podłączone kable WN do cewki w Winku z tematu? Chyba cos poknociłem, bo odpala, ale po chwili prycha i gaśnie.. Help:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
techniks-2
Kierowca


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hamburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:00, 05 Lis 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość

PostWysłany: Śro 14:11, 05 Lis 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
To jest tak samo, jak u mnie w roczniku 2000, tylko,że jest cewka w innym miejscu. Jak zmieniałem kable i świece, to mój kumpel zamienił 5 z 6 na cewce i wtedy silnik chodzil, jak traktor, a jeszcze mu tłumaczyłem, żeby się nie pomylił przy podpinaniu, ale coż... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodeknur
Nowy


Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:23, 05 Lis 2014    Temat postu:

Witam, serdeczne dzięki, jeszcze tylko mała wątpliwość, bo zielony jestem.. Numerki na cewce mają odpowiadać numerom cylindrów, tak?Czyli jeden na cewce,pierwszy cylinder,dwa - drugi, itd? Bo u mnie na cewce jakos te numerki nie po kolei lecą.. I czy ta sekwencja pod rysunkiem, to kolejnośc zapłonu, czy jak? PZdr

Ostatnio zmieniony przez bodeknur dnia Śro 18:45, 05 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:21, 05 Lis 2014    Temat postu:

Na cewce nie jest do końca po kolei, wpinasz tak jak podaca numerki na cewce i numery świec na silniku które wyżej koledzy podali
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodeknur
Nowy


Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:37, 05 Lis 2014    Temat postu:

No dzięki serdecznie za pomoc, jutro bede wcielał porady w życie:) Pozdrawiam:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodeknur
Nowy


Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:11, 06 Lis 2014    Temat postu:

No to sprobowalem,i powiem tyle... Albo ja oszalalem,albo jakis pacan to robil wczesniej. Zalozyl cewke odwrotnie, kable popodlaczal tez odwrotnie, tzn na rzad 123 zapial kable 465, a na 465 zalozyl kable 123,czyli te od grodzi... prad mu nie pasowal, to obcial kable zasilajace cewke,i tez je pozamienial...:-\ Piec razy to rozbieralem,zanim zalapalem.. Albo to jakis pieprzony geniusz,albo skonczony baran, przeciez sie nakombinowal jak kon pod gore.. Jak zalozylem cewke i kable tak jak maja byc, to silnik brzmial przy pribie odpalania jakby byl zatarty, a aku byl czerwony, a ani proby zaskoczenia.. jak zamienilem zas kable na cewce odwrotnie, to wprawdzie zapalil, ale ktores kable byly nie tak,bo trzasl sie silnik i kaszlal..Teraz dalem cewke i kable tak jak maja byc, rozpialem kable na zasilaniu, znalazlem prad i reszte z trzech kabli losowo,i pali ale tez sie krztusi.. Spedze caly dzien jutro na szukaniu wlasciwej kolejnosci, chyba ze ktos z szanownych forumowiczow zechce wspomoc rada.. No rece opadaja:'(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
techniks-2
Kierowca


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hamburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:41, 06 Lis 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
ignition Coil


Ostatnio zmieniony przez techniks-2 dnia Czw 22:42, 06 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodeknur
Nowy


Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:02, 03 Mar 2015    Temat postu:

Witam po przerwie... ciagle w tym modelu, niby wszystko podlaczone poprawnie, a jednak cos ,,sieje" ciagle.. Radio na slabszych stacjach strzela do mnie jak niemiec z ckmu, w dodatku po podlaczeniu instalacji gazowej w programie do jego obslugi jedna z funkcji pokazujaca obroty silnika mnozy je razy dwa. Czyli przykladowo obrotomierz i OBD pokazuja 700 obrotow, a w tym programie jest 1400.. To mnozenie obrotow znika w okolicach 2000, wtedy wszystkie wskazniki pokazuja je tak samo. Zmienilem cewke, myslac ze to moze jakies wewnetrzne przebicie, ale nic to nie dalo, silnik trzesie sie na wolnych obrotach, radio strzela, obroty w programie do 2000 podwojone, powyzej sie zgadzaja.. Albo druga cewka trafiona, albo nie wiem... kable i swiece nowe, ma ktos jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje? Przy okazji... EGR zaslepiony.. Czy jest tu jakis madry radża?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin