Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozładowany akumulator? Nie chce zapalić
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:58, 07 Lis 2008    Temat postu: Rozładowany akumulator? Nie chce zapalić

mam pytanie

zona dzis pojechala do sklepu (nie wiem dokladnie co sie stalo)
rano odpalila przejechala iles km potem znowu gdzies pojechala i zatrzymala sie pod sklepem poszla na 5 minut, wwraca a on nie chce wogole krecic, po spieciu z innym autem odpalil bez problemu, wczesniej jakby rozladowalo akumulator wciagu kilku sekund (twierdzi zona)

co to moze byc?? (cos zona zle zrobila??) czy to wina czegos innego
czy ktos mial juz takie zjawisko??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbynek
Klubowicz


Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzykawka/Olkusz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:15, 07 Lis 2008    Temat postu:

Miałem podobny problem, też nie chciał mi kręcić rozrusznik, choć akumulator był naładowany. Okazało się, że kabel zasilania który dochodzi do rozrusznika nie miał styku. Przeczyściłem styki, nasmarowałem wazeliną techniczną i później było wszystko ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sikor
Kierowca


Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:47, 07 Lis 2008    Temat postu:

Kiedyś w mercedesie dieslu akumulator padł z dnia na dzień, nie dając wcześniej żadnych sygnałów, że zaczyna się dziać coś niedobrego. Ładowanie już go nie uratowało, po zamontowaniu nowego, następnych kilka lat był spokój. Czyli jest możliwe zużycie akumulatora, tak nagle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomal
Klubowicz


Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łaziska Górne
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:47, 08 Lis 2008    Temat postu:

sikor napisał:
Czyli jest możliwe zużycie akumulatora, tak nagle.


dokladnie,ja jakis tydzien po zakupie winiego mialem to samo,podjechalem do kiosku i juz tak zostalem.okazalo sie ze to aku,ladowanie nic nie dalo wiec 420 zł Confused do kieszeni i do sklepu,pamietaj ze wini ma odwrotnie aku niz europejczyki.od momentu wymiany aku nie mam problemow z pradem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krazowniksieci
Administrator


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wodzisław śląski

PostWysłany: Sob 18:28, 08 Lis 2008    Temat postu:

miałem coś takiego jak byłem w tym roku na wakacjach w Rabce pod sklepem myślałem że to aku. kupiłem nowy ale okazałosię że nic nie pomogło (aku. oddałem) okazało się że poszły szczotki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gural
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:18, 09 Lis 2008    Temat postu:

powiem tak szczotki sa ok aku tez w sumie nie wiem co to moglo byc...
poczyszcze styki i zobaczymy czy sie kiedys jeszcze tak zrobi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbynek
Klubowicz


Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzykawka/Olkusz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:03, 09 Lis 2008    Temat postu:

Jak pisałem wyżej, to na pewno są styki do przeczyszczenia, skoro aku i szczotki są ok. Z pięcioletniego doświadczenia zauważyłem, że Wini ogólnie ma "czułe" styki i od czasu do czasu muszę czyścić, a to styki w drzwiach przesuwnych, w przełącznikach szyb itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobWan
Kierowca


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:48, 09 Lis 2008    Temat postu:

Zbynek napisał:
w przełącznikach szyb itd.

No właśnie jak czyścisz te styki w przełącznikach od szyb. Bo samych styków nie można wyjąć a dojście do tych dolnych jest utrudnione.

Robert
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbynek
Klubowicz


Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzykawka/Olkusz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:15, 09 Lis 2008    Temat postu:

Cześć Robert. Żeby dostać się do przełącznika szyb oraz centralnego zamka trzeba najpierw podważając płaskim śrubokrętem zdemontować osłonę "języczka" otwierania drzwi, następnie konsole na której są przełączniki. Odkręcamy kluczem nr 7 śrubki (2 śrubki na każdy przełącznik) zdejmujemy czarną "podstawkę" z bolcami (które wchodzą do samego przełącznika) następnie wyjmujemy przełącznik z konsoli. Przełącznik demontujemy małym płaskim śrubokrętem podważając z każdej strony "klipsy", uważając przy tym, aby nie wyskoczyły sprężynki w "bliżej nie określonym kierunku" Smile. Potem np kawałeczkiem papieru wodnego czyścimy styki i smarujemy wazeliną techniczną. Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobWan
Kierowca


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:15, 10 Lis 2008    Temat postu:

Rozbieranie mam opanowane. Chyba już cztery razy je rozbierałem. Ale efektu nie było albo na jeden dzień.
Też wsuwałem papier do szlifowania 400 ale nie ma jak go docisnąć. Papier wodny to pewnie koło 1000 albo wyżej.

Robert
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin