Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy zakup - Nowy użytkownik Pytanie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eistee
Nowy


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:49, 19 Wrz 2010    Temat postu: Nowy zakup - Nowy użytkownik Pytanie

Na początku się ładnie ze Wszystkimi witam. Wczoraj przywiozłem sobie upragnionego Windstara 3.0 98r, ale niestety z defektem silnika ( tak było napisane ). Od samego rana sprawdzałem co i jak i zaciekawiła mnie jedna rzecz. Mianowicie po włożeniu nowego akumulatora ( stary nie dawał oznak życia nawet po naładowaniu ) silnik robił tylko tyk tyk i zaczęło śmierdzieć spalenizną. Okazało się że przewod + ktory idzie od akumulatora do rozrusznika prawie sie stopil. Pytanie co może być przyczyną ???( mechanikiem nie jestem więc pytam ). Następne pytanie co może byc przyczyną kiedy olej w silniku ma kolor rdzy? ( auto trochę stało. dzięki za kożdą odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:05, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Witam,z tym kablem to ewidentnie masz zwarcie,przewód''+'' może mieć przetartą izolację i dotykać do obudowy silnika czy skrzyni .Poza tym jak długo wini stał to przejrzyj kostki, złącza ,punkty masowe ,klemy,oczyść psiknij WD40.To tak na początek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eistee
Nowy


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:12, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, a co z rozrusznikiem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:23, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Sprawdź na krótko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:36, 19 Wrz 2010    Temat postu:

może rozrusznik jest oki tylko zaskakuje lecz silnik jest zatarty i rozrusznik się pali spróbuj pokręcić kołami pasowymi jak się ruszy to szukaj w rozruszniku
napisz co mówił poprzedni właściciel o tym defekcie jaki defekt musiał coś powiedzieć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eistee
Nowy


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:48, 19 Wrz 2010    Temat postu:

No właśnie nikt nic nie wie, auto przywiozłem z niemieckiego komisu z napisem motor defekt. Zaryzykowałem bo cena była śmieszna i nawet jeśli silnik ma całkiem padnięty to opłaca sie naprawiać . Auto ma wszystkie swrwisy potwierdzone pieczątkami i przebieg 170.000. Kombinuję jednak na około zanim wymienię silnik. Czy rozrusznik od 3.8jest taki sam jak do 3.0?
ps. Myślę że nawet zatarty silnik by trochę pochechłał , a ten nic. tylko tyk tyk Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:09, 19 Wrz 2010    Temat postu:

zatarty stoi i ani drgnie dlatego zatarty jak przekręcasz kluczyk to czy? elektromagnes wbija bendiks czy tylko pyka i nic?
Nie chce mi się wierzyć że Niemiec sprzedał jako uszkodzony silnik z powodu uszkodzonego rozrusznika , dlatego kombinuje z silnikiem
Ale mogę się mylić ponieważ kolega kupił vojka z zatartą pompą klimy przez co rozrusznik nie mógł przekręcić i uznali w komisie jako zatarty silnik (jednak było to w Polsce)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eistee
Nowy


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:37, 19 Wrz 2010    Temat postu:

C
wojtek11 napisał:
zatarty stoi i ani drgnie dlatego zatarty jak przekręcasz kluczyk to czy? elektromagnes wbija bendiks czy tylko pyka i nic?
Nie chce mi się wierzyć że Niemiec sprzedał jako uszkodzony silnik z powodu uszkodzonego rozrusznika , dlatego kombinuje z silnikiem
Ale mogę się mylić ponieważ kolega kupił vojka z zatartą pompą klimy przez co rozrusznik nie mógł przekręcić i uznali w komisie jako zatarty silnik (jednak było to w Polsce)


Ciężko ocenić, ale jest to zwykłe tykanie, które występuje zazwyczaj przy rozładowanym akumulatorze. Przy naładowanym akumulatorze robi dokładnie to samo, jednak mój tor myślenia zmienił się w momencie kiedy kabel + poparzył mi palce, a z okolic rozrusznika poleciał dymek. Zaznaczę jednak, że do momentu kiedy nie przekręcę kluczyka do pozycji rozruchowej, wszystko co elektryczne w samochodzie działa, kontrolki również.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:54, 19 Wrz 2010    Temat postu:

jak zewrzesz w rozruszniku ten kabel co ci się grzeje i ten drugi (gruby) który wchodzi do rozrusznika to rozrusznik powinien kręcić się (powinien zadziałać silnik elektryczny)
jak zadziała to spróbuj zewrzeć ten od akumulatora i ten cienki wtedy powinien zakręcić silnikiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eistee
Nowy


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:25, 19 Wrz 2010    Temat postu:

wojtek11 napisał:
jak zewrzesz w rozruszniku ten kabel co ci się grzeje i ten drugi (gruby) który wchodzi do rozrusznika to rozrusznik powinien kręcić się (powinien zadziałać silnik elektryczny)
jak zadziała to spróbuj zewrzeć ten od akumulatora i ten cienki wtedy powinien zakręcić silnikiem

Mam nadzieję, że wiesz co mówisz. Jutro tak uczynie i dam znać. Dziękuję za dobre rady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin